piątek, 19 września 2014

NABÓR !!!CHCESZ ZOSTAĆ REDAKTORKĄ ? ZGŁOŚ SIĘ !



Moje drogie potrzebuję Was i dlatego organizuje nabór !  Chcesz zostać redaktorką ? Zgłoś się !
Zapraszam do rozwinięcia!


Rok szkolny , wiele moich redaktorek musiało odejść .
Postów nie jest dużo , a  wiem , że wy dacie radę !

Dla tych , które chcą się zgłosić pytania :

1 Masz bloga ? (daj link )
2 Ile jesteś wstanie dodać postów w ciągu 2 dni ?
3 Umiesz hiszpański / włoski ?
4 Ile masz lat ?
5 Jak długo blogujesz ?

UWAGA : To że nie masz bloga , lub nie umiesz języka , bądź jesteś młoda , czy nigdy w życiu nie blogowałaś nie dyskwalifikuje Cię ! Spokojnie zgodnie z prawdą odpowiedz na pytania .
W komentarzu napisz :
Zgłaszam się i odpowiedzi na pytania ( jeśli nie chcesz tutaj dodawać odpowiedzi napisz tylko zgłaszam się i że wyślesz odpowiedzi na email tylkovioletta@gmail.com )


Potem będzie Was czekał próbny okres - 2 tygodnie 

Na zgłoszenia czekam - 1 tydzień 

Będę aktualizowała posta !

DO DZIEŁA , MOŻE WŁAŚNIE TY BĘDZIESZ TU PISAĆ !



7 komentarzy :

  1. Zgłaszam sie!
    1:Mam ale on raczej jest o opowiadaniu a nie o informacjach , byłam redaktorką na blogu "Violetta 2 Polonia" odeszłam z tam tego bloga bo już nie dawałam rady ale teraz znowu mam chęć do blogowania :D
    2: To zależy od nowych informacji , jak będzie ich dużo to pewnie z jakieś 2 posty codzienne.
    3:Jak oglądam serial po hiszpańsku to coś tam rozumiem ale nie za dużo. A włoskiego wogóle nie umiem.
    4: 16....... wiem możecie mówić że jestem za duża.... ale ja poprostu kocham ten serial ;D
    5:Oooj już długo! Z jakieś 2 lata.....

    Okej to już wszystkie pytania :D
    Aha i mieszkam w irlandii a nie w polsce (pomyślałam że lepiej byłoby wam to powiedzieć)

    Papapaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    1.Mam bloga, martina-te-amo.blogspot.com
    2. Myślę że w ciągu 2 dni dodam około 4 postów,zależy czy będzie coś ciekawego do napisania.
    3.Umiem takie podstawowe słówka,ale do tłumaczenia z hiszpańskiego na polski to się nie nadaje :/
    4.12 za dwa tygodnie :D
    5.Bloguje już z jakieś 6 miesięcy ;)

    To pa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    1.Mam bloga violettazycieaktorow.pinger.pl
    2.W ciągu 2 dni okoła 4-6 postów
    3.Nie umiem Hiszpańskiego ani Włoskiego
    4.Teraz 10
    5.Bloguje 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:)
    1. Tak mam. swiatvlovers.blogspot.com
    2.Wszystko zależy od ilości tematów 3 - 5 postów.
    3. Znam hiszpański i włoski..
    4. Za trzy tygodnie 16 lat.
    5. Blogowaniem zajmuję się od 5 lat..

    Pozdrawiam SebemiłaForever ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek