piątek, 19 września 2014

Plan postów - Marcelina

Otóż  jest rok szkolny więc postanowiłam rozplanować moje post.  Zapraszam!

Ten plan tyczy się od 22 września b.r do 10 października b.r.






Mogę sobie zmienić , ale to zależy od ciekawych informacji  !


Poniedziałek  :
Piosenka tygodnia ,  postać tygodnia.












Wtorek :
Zdjęcia













Środa :
Z życia aktorów lub rzeczy z Violetty















Czwartek :
Gotuj i piecz z Leonettą












Piątek :
Bądź bliźniaczką...






































Sobota :
 Para Weekendu













Niedziela :
Z życia aktorów , pod mikroskopem  ...





















Jak widać są nowe tematy. Teraz wyjaśnie je :


Piosenka tygodnia - to chyba wiadome ze wybieramy piosenkę  tygodnia

Postać  tygodnia - to właściwie to samo co piosenka ale z postaciami

Zdjęcia - selfie ,  foty , zdjęcia promocyjne

Z życia aktorów - różne newsy

Rzeczy z Violetty - nowe produkty z Violetty

Gotuj i piecz z Leonetta -  wróciła ta seria! Będą  tam rożne przepisy .

Bądź bliźniaczką  ... - to seria z podobnymi ciuchami do gwiazd z naszego kochanego serialu.

Para weekendu - wybieramy parę z Violetty

Pod mikroskopem - przyjrzymy się bardziej naszym fioletowym


I jak podoba się mój plan? Ciekawe  nowe serie?

6 komentarzy :

  1. Super!!!!!! Już nie umiem się doczekać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce hejtowac, wiec nie bierzcie mnie za wroga, chce wam pomoc..ostatnie wasze posty stracily na mocy i wy nie piszecie tak jak kiedys. Popatrz sie na twoje bledy jezykowr, to jakas porazka.. tego nie da sie czytac... przepraszam za ten komentarz, ale po to one sa ? By mozna bylo napisac swoje zdanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dzięki za zwrócenie uwagi naprawdę :) Już poprawiam ale pisałam z telefonu i jestm trochę chorawa , wiec rozumiesz :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że już lepiej :) Przepraszam za tamte byki XD

      Usuń
    3. Przepraszamy nie chcemy abyście tak o Nas myśleli , mam nadzieje że wszystko powróci do normy !

      Usuń
  3. Przepraszam za tamten komentarz :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek