poniedziałek, 22 września 2014

Powitanie!

                             

Nazywam się Kasia , ale mówcie na mnie Koćica :) Dostałam się na okres próbny i mam nadzieję że polubicie moje posty , naprawdę mi na tym zależy.



 Pamiętam jak pierwszy raz odnalazłam tego cudownego bloga , od razu mi się spodobał! Mam nadzieję że mnie polubicie! Postanowiłam że opowiem wam trochę o sobie!  Może zacznę od tego że mam 16 lat! (za miesiąc 17) i mieszkam w irlandii od 11 lat.  Jak pewnie każda z nas mam kilka ulubionych seriali.

O to moje ulubione seriale :

*Violetta
*WolfBlood
*Austin i Ally 
*Jessie
*Sam & Cat

A moje ulubione aktorki to :

*Martina Stoessel
*Lodovica Comello 
*Dove Cameron

Nie chcę sie tu rozpisywać bo to przecież tylko post powitalny... Mój pierwszy post dodam jutro rano lub po szkole .









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek