wtorek, 16 września 2014

Poznajmy się




Witajcie kochani!

Znamy się już miesiąc, a ja dalej nie wiem bardzo ważnej rzeczy o was.
Co lubicie?
Więc żeby troszeczkę się o was dowiedzieć postanowiłam przeprowadzić glosowanie, jakie o tym dowiecie sie czytając posta.

Zapraszam do rozwinięcia!



Będzie to głosowanie odnosnie par, postaci i serialu, a więc zaczynajmy:

1. Ulubiona para.
a) Leonetta
b) Diecesca
c) Marcesca
d) Fedemiła
e) Naxi
f) Brodmi
g) Semi
h) Inna {podaj}

2. Ulubiona postać damska.
a) Violetta
b) Francesca
c) Camila
d) Ludmiła
e) Naty
f) Gery
g) Olga
h) Angie
i) Jade
J) Lara
K) Inna ( podaj)

3. Ulubiona postać męska.
a) Leon
b) Diego
c) Federico
d) Marco
e) Clement / Alex
f) German
g) Ramallo
h) Matias
i)  Beto
j)  Gregorio
k) Pablo

4. Ulubiona płyta.
a) Violetta
b) Hoy Somos Mas
c) Violetta En Vivo
d) The best of Violetta
e) Gira mi canción

5. Ulubiony wątek. 
1. Leonetta
2. Nauka i perypetie w Studio OnBeat
3. Relacje uczniów
4. "Germanowa" rodzinka
5. Inny {Napisz jaki}


Mam nadzieję,  że dowiem się o was choć troszeczkę.
Ode mnie to tyle do soboty!
¡Hasta pronto!

4 komentarze :

  1. h) Caxi
    c) Cami
    b) Diego
    d) te best of Violetta
    2.Nauka i perypetie w studiu ObBeat

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za para "Semi"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seba ten z Rock Bondsów czy jaoś tak i Camila :)

      Usuń
  3. 1. Leonetta ( oczywiście Kocham wszystkie ) 2 Violetta ( oczywiście też inne ) 3.Leon (oczywiście też innych ) 4.The Best of Violetta ( oczywiście też każdą ) 5.Leonetta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek