sobota, 13 września 2014

(Prasa) Martina - Wcale nie jestem idealna

W tym poscie dodam artykuł
z młodziezowego magazynu Fan Club
Zapraszamy!

 
Mamy tez w tym wydaniu plakat Mercedes Lambre , quiz z Leonetta i horoskop z Diego
Nowy zawód Martiny Stoessel
Aktorka ( 17l.) po raz kolejny jako modelka - tym razem na pokazie mody w Argentynie. Gwiazda ,, Violetty" ma wiele talentow!
Martina Stoessel
" Wcale nie jestem idealna!"
Gwiazda nie chce byc wzorem. Ma dopiero 17 lat i uwaza , ze zbyt często popełnia błędy!
Zapanowała martinomania!
Dziewczyny z roznych krajow chca byc jak ich idolka Tini Stoessel. Znana z serialu Violetta aktorka noe jest tym zachwycona...
,, Sława spadła na mnie jak grom z jasnego nieba. Jedego dnia bylam zwyczajna dziewczyna , drugiego prawdziwa gwiazda . A przeciez sie niezmienilam ", mowi .  Oczywiscie miłosc i oddanie fanek sprawiaja jej mnostwo frAjdy . Daja energie do pracy i poprawiaja humor ale tez odrobine niepokoju " One często wzoruja sie na mnie . Uwazaja chyba ze skoro osiągnełam sukces , to warto brac ze mnie przykład . To za duza odpowiedzialnosc. Mam dopiero siedemnascie lat i wciaz popełniam głupie błendy " zdradza aktorka . Za największa wade uwaza kierowanie sie emocjami " Często zbyt szybko podejmuję wazne decyzje i potem ich załuję " , tłumaczy. Gwiazda jest tez wybuchowa. Na ogół ma doskonały nastrój i jest dla wszystkich miła, ale gdy wpada we wściekłosc ... lepiej wziąsc nogi za pas. " Na szczęscie  nie potrafię sie długo dąsac . No i przepraszam wspaniale" , dodaje. " Wciąz pracuję nad swoim charakterem. Uwazam ze kazdy powinien to robic . Naprawde mozemy zmienic sie na lepszych ".
Naszym zdaniem gwiazda jest zbyt skromna . Juz to , ze przyznaje sie do swoich wad , jest warte nasladowania. Pokazuje nam ,ze nie trzeba sie wstydzic swoich niediskonałosci , bo kazdy ma jakies kompleksy.. Nawet taka gwiazda jak ona!
Za co Lodo podziwia Tini?
Poznaj jej opinie o przyjaciółce z serialu!
Dzis Martina i Lodovica Camello (24 l.) to kumpele , jednak nie zawsze tak było . " Ona jest młodsza odemnie o 7 lat . Kiedy zobaczyłam ja pierwszy raz , pomyslalam ze to jeszcze dziecko", zdradza Lodovica. Szybko zmieniła zdanie " Okazało sie ze jest wyjątkowo dojrZała  jak na swoj wiek. Czasami mam wrazenie ze wie wiencej o zyciu nic ja, dlatego czasem nawet mi doradza ".tłumaczy .
Horoskop.
Diego Dominquez .
13 . 10 . 1991 r. 
Waga
Szkoła - Duze zmiany , ktore na początek w ogóle nie będa ci sie podobac. Ale juz po kilku dniach poczujesz sie jak ruba w wodzie. Uwazaj tylko i nie oposzczaj za duzo zajęc! Nie warto!
Twoja paczka - Nowe znajomosci kompletnie cie pochłoną!
Miłosc - W szkole pojawi sie ktos nowy ,ktory zawroci ci w głowie. By go zdobyc bendziesz potrzebowac pomocy kolezanek . Do dzieła!
Szczęsliwe dni - 14.09 , 15.09 , 20.09 5.10 i 6.10
I jak sie podoba post? Ciekawe artykuły?

3 komentarze :

  1. super post!!! Cieszę się, że Tini wie jaka naprawdę jest i się do tego przyznaje!!!"Wcale nie jestem idealna"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek