sobota, 13 września 2014

Promo z Barcelony po polsku !!!



Tak ! Możemy już obejrzeć tłumaczone promo z Barcelony Violetty 3 ! A co za tym idzie ? Oczywiście nadejście nowego sezonu w Polsce !

Zapraszam do rozwinięcia !


Przed nadejściem 3 sezonu w kółko oglądaliśmy za kulisami  i w końcu wyczekiwany moment nadszedł , tak samo będzie w Polsce to promo zwiastuje nadejście najlepszego 3 sezonu Violetty !!!



Teraz możemy usłyszeć ich głosy ponownie w naszym języku .
 Mi trudno sobie było wyobrazić 3 sezon po polsku , ale to dlatego , że oglądałam po hiszpańsku .



Jak Wam się podoba ?
Też musicie się przyzwyczaić do naszego języka w nowym sezonie ?

3 komentarze :

  1. JEJUSKU JESTEM STRASZNIE PODJARANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BARDZO CIĘ CIESZĘ !!!!!
    FAJNIE , BO TO JUŻ SWIADCZY O TYM , ZE JUŻ NIE DŁUGO BĘDZIE W POLSCEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    JEZU JESTEM STRASZNIE SZCZĘŚLWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu!!!! Tak długo czekałam na jakieś promo dotyczące 3 sezonu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie jest promo po polsku! Jej :*
    Jaram się <33333
    Pewnie niedługo pojawią się inne filmiki po polsku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek