środa, 10 września 2014

[TAG] Marcelina

Pod tym postem mozecie mi zadawac pytania dotyczące róznosci .
Ja na nie odpowiem , moze w poniedziałek ♡ Mam nadzieje ze ktos zainteresuje sie moja osobą i zada jakies pytanie.
Nie bende uznawac takich " Jak masz na imie" itp. Jestem pierwsza z redakcji tego bloga ktora zrobiła taki oto post. Mam nadzieje ze ktos tez taki zrobi bo wiadomo jak sie to mowi - Terzeba poznawac nowych ludzi , a nie stac tylko przy starych :-P
Do boju czyteliniczki Violetta 3 Polonia ♥

.


4 komentarze :

  1. Fajny pomysł:) A oto moja seria pytań: Czy Twoja klasa jest normalna? Kogo z obsady lubisz najbardziej? Jaka jest twoja ulubiona piosenka od Lodo? Jakiego bohatera lubisz najbardziej? Dlaczego? Jaka jest Twoja ulubiona para z telenoweli? Dlaczego? Twoja ulubiona książka? Twoja ulubiona piosenka? Dlaczego się lenisz, Leniu?
    Chyba wszystkie...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to jest blogować?
    co lubisz w leonettcie?
    masz chłopaka?
    plecak vs torba?
    lb blogować?
    masz zwierzę?
    następny niech zrobi Vilu4ever :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vilu vs Tini?
    Lodo vs Fran?
    Jorge vs Leon?
    W którym chłopaku z Violetty jesteś zakochana?
    Opisz siebię w 3 słowach
    Jakie oglądasz filmy?
    kim chcesz zostać w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Co myślisz o Jortini?Twoim zdaniem Tini i Jorge mogą być razem?
    Rozpisz się na ten temat :)
    2.Od kiedy oglądasz Violette?
    3.Za co lubisz pare Leonette?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek