niedziela, 21 września 2014

Udział Violetty w piosence Federico?

Pewnie zainteresował Was nagłówek.
Jeśli tak ...
Zapraszam do rozwinięcia !






Uroczy widok,prawda?
Gdyby nie to ,że Vilu kocha Leona a Federico Ludmiłę śmiało mogliby zostać parą ale jednak są dobrymi przyjaciółmi są jak brat-siostra. 
Więc dlatego mieli by nie napisać swojej piosenki?

Rescata Mi Corazón

Zapewne każda z was zna już tą piosenkę w końcowych słowach:
Quedate Comingo słychać Leóna który zapewne podawał chórki Federowi.
Ale ostatnio słuchałam tej piosenki (dużoo xD) i usłyszałam tekst dziewczyny nie był to głos ukochanej Fede tylko Violetty.
Czyżby nasza Vilu pomagała swojemu "bratu" przy jego problemach z Ludmiłą?
Moja teoria nie jest potwierdzona gdyż przeczytałam gdzieś że mają być 2 płyty z 3 sezonu więc jest możliwe że Violetta i Federico dostaną jakiś duecik na 2 płycie..kto wie może o przyjaźni jaka ich łączy lub o rozterkach życiowych które akurat będą przeżywali w tym samym czasie..albo jeszcze o sławie jaką mają obydwoje (są gwiazdami Y-Mixu).
Według mnie to piękna przyjaźń..
Zawsze mnie śmieszy to że Fedus jest najlepszym przyjacielem Violetty a jednnocześnie zakochał się w Ludmile.
Jak myślicie będą mieli swoją piosenkę?
Tu macie parę gifów z nimi:



Co Wy o tym myślicie ?

2 komentarze :

  1. Fajny post! Tak, też wydawało mi się, że słyszę głos dziewczyny w Rescata mi corazón ♥ Fajnie, gdyby mieli wspólną piosenkę albo jakieś trio, albo jeszcze inaczej, czyli Vilu, Fede, Ludmi,León.... Kto wie? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie jak dziewczyna powyżej jakby było słychać głos Tini.Popieram również pomysł...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek