sobota, 20 września 2014

Zwiatun 21 odcinka !!!!




Jest już zwiastun 21 odcinka !!!  Chcecie go obejrzeć , tuż przed premierą w poniedziałek ?
Zapraszam do rozwinięcia !



Wiem , że piszę to dosyć późno , bo filmik został dodany 16 września , ale dopiero 5 minut temu go zauważyłam !



Czego możemy się dowiedzieć ?

OD RAZU MÓWIĘ - NIE ZNAM HISZPAŃSKIEGO I NIE MUSZĄ TO BYĆ DOBRE INFORMACJE !

Pablo mówi , że dostał bardzo złą wiadomość i muszą wracać do BA .
Mówi lektor , że jest też dobra wiadomość , bo przez 2 tygodnie będziemy coś świętować.
Najprawdopodobniej ślub Germana i Priscilli . 
Gery mówi do Leona : "Czasami trzeba się zatrzymać , aby zobaczyć rzeczy jakie  się wśród nas dzieją"
CHYBA Beto odchodzi ze studia , albo coś się z nim stało , wnioskuję to po tym , że Pablo powiedział na początku coś o Beto , a potem uczniowie śpiewają , a on jest wzruszony !
ALE !!! Wyraźnie z komentarzy można dowiedzieć się , że niestety Antonio zmarł , gdyż coś się stało z badaniami , i to by wyjaśniało płacz Beto i może on przekazał to Pablo !!!
Przy śpiewaniu "Algo se enciende"  wszyscy są wzruszeniu , tym bardziej nauczyciele , daje to kolejny powód do myślenia o śmierci właściciela studia ON BEAT 

Nie wiem w co wierzyć , jeśli ktoś umie hiszpański może jest w stanie mi pomóc i przetłumaczyć ?

OTO ZWIASTUN 21 ODCINKA 3 SEZONU VIOLETTY!



Można też zauważyć , że Violetta i reszta jest ubrana jak na zdjęciach promocyjnych !
+ Nie jestem zadowolona , że Leon rozmawiał z Gery [ :( ]

Co wy sądzicie ?

3 komentarze :

  1. Bosz.! To będzie smutny odcinek

    OdpowiedzUsuń
  2. jest czyli już niedługo kolejne najlepsze streszczenia w wykonananiu vilu4ever
    supi post i blog !
    ps.pamiętacie mnie jestem leonetta pisałam na tym blogu posty zabawowe /

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj to będzie smutny odcinek :(
    Ale już nie mogę się doczekać Leonetty :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek