sobota, 25 października 2014

Wrażenia po 1 odcinku "I ♥ Violetta" , podsumowanie , krótki opis , odcinek online , godziny powtórek




Dziś mieliśmy szanse obejrzeć program ściśle połączony z "Violettą" . Krótki 10 minutowy , ale ciekawostki są wszędzie .

Zapraszam do rozwinięcia !



1 odcinek " I <3 Violetta " mogliśmy obejrzeć już o 8 :45 , jednak gdy ktoś w weekend nie chce wcześnie wstawać , może spokojnie poczekać i obejrzeć o 14 lub o 17.20 .

Każda z dziewczyn prowadzących przedstawiła się i powiedziała o swoim hobby , wieku :

Sonia - 11 lat , hobby - taniec , śpiew 
                                               Sylwia - 17 lat , hobby - moda zainspirowana Violettą  , taniec , śpiew
                                            Wiktoria - 15 lat , hobby - aktorstwo , jazda konno , taniec , śpiew 



Opowiadając w skrócie :

Przypominają sobie "najciekawsze" momenty 2 sezonu . Każda dodaje coś od siebie  , chwila która ją urzekła . Potem trwa rozmowa na temat par , a tuż po niej za prośbą  widzów pokazują coś co będzie się działo w 3 sezonie - Barcelona . 
Do programu zawita Justyna Bojczuk , która opowiada jak to się stało , że trafiła do obsady , a także , że z Jorge (Leonem) się najbardziej zżyła , natomiast najbardziej z charakteru zdziwiła ją cicha i spokojna Mercedes ( Ludmiła ) . 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Według mnie filmik jest nudny , bardzo . Nie ma w nim nic ciekawego . Więcej można dowiedzieć się czytając blogi , bądź też rozmawiać między sobą . Najciekawsze sceny , wcale nie były moim zdaniem tymi najbardziej interesującymi . Było wiele ciekawszych momentów , ale każdy ma swoje zdanie ...
Pary - Oczywiście o Marcesce , Leonetcie, Fedemile powiedziały , a co z Bromilą , Naxi ?
Jestem naprawdę tym zdziwiona , bo niektórzy zakochani są właśnie wcale nie w tych 3 parach a w tych niewspomnianych ! Ogólnie wszystko jest bardzo sztuczne . Nie wiem czy będę to oglądać może tak , żeby zobaczyć jak to dalej będzie wyglądać . 

Nie masz DC a chcesz obejrzeć ? 


Nie jest to genialna jakość , ale można spokojnie obejrzeć , na yt , anyfiles jeszcze się nie pojawiło . 



BĘDZIECIE OGLĄDAĆ ? CO MYŚLICIE NA TEMAT PROGRAMU ?

6 komentarzy :

  1. Nudne zgadzam się!
    Zapraszam do mnie
    http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też golądałam, zgadzam się, okropna nuda. Zmarnowałam 10 minut mojego snu na ten program. Tycz niby ciekawostek można było dowiedzieć się już chyba 2 miesiące temu nawet z najgroszego bloga o Violettcie. Wszystko okropnie sztuczne, te poweidzonka typu "jakie romantyczne!" to widać że takie sztuczne, aż się żygać chcę. Ogólnie wg mnie beznadzieja, nic ciekawego i fajnego. Myślałam że jakiś w mkońcu fajny program o Violi, ale się BARDZOOO pomyliłam. Co innego to co leci o 21 jak Angi gotuje ;) to przynajmniej jest chociaż fajne i ciekawe, nie to co "I <3 Violetta" gdzie skoro te dziewczyny są fankami Violi tylko dflatego że dostają kase za udawanie takich faneczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą to I ♥ Violetta jest nudne bardzo nudne udają że są prawdziwymi V-lovers a tak normalne e to są normalnymi dziewczynami

      Usuń
  3. Według mnie bardzo fajne i ciekawe jedyne co mi się nie podobało to to że nie powiedziała o PARZE BRODMILI JESTEM TYM ZALAMAN

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, zachwycona nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodze się z tym mega nudne! Tak na prawdę to Zdecydowanie polecam obejrzeć po hiszpańsku 3 sezon do 40 odcinka i czytać tt aktorów i blogi o wiele więcej się dowiecie niż z tego programiku. Nawet momenty z Barcelony były nudne jak ja tu jestem przy 40 odcinku. Totalny nie wypał poza tym wątpię że taka 17-latka nawet jeśli ogląda to na 100 % się tak nie zachowuje, inna rzecz to tę że to tego programiku nie dostały sie be powody znajomości i tyle. Zapraszam na taki blog o wszystkim
    pasja-marzenia-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek