wtorek, 21 października 2014

Fan club

Gwiazdy bez tajemnic ! :
Czy Jorge woli grać dobre czy złe postacie
- Zdecydowanie te drugie. Dlatego tęskni za złym Leonem!
- Woli grać miłych
Odpowiedź - W trzecim sezonie Violetty León znów jest miły.
Jorge nie jest z tego zadowolony .

Gwiazdy mówią od serca :
Jorge :
Nie jesteśmy domyślni! 
Spotykałem się kiedyś z dziewczyną, która sądziła chyba, że potrafię odgadnąć jej myśli
wspomina Jorge Blanco
,, Kiedy chciała, żebym coś dla zrobił, nie mówiła mi tego .
Liczyła, że się domyśle ! ''
Gwiazdor serialu ,, Violetta '' tego nie potrafił. Zresztą nie tylko on - chłopcy oczekują, że jeśli coś Ci się nie podoba, to im o tym powiesz.
Jasno i wyraźnie. Samo sugerowanie na ogół nie przynosi żadnych rezultatów. Dlatego naucz się mówić do chłopaka !

Coś o Martinie
Ja już nie wiem co to znaczy nuda !
 Co Violetta zmieniła w jej życiu ?
Czasami Martina Stoessel musi się uszczypnąć. Wydaje się jej, że śni. Zobacz dlaczego! 
Kiedy fani pytają Tini, jaka była przed sukcesem serialu ,,Violetta'' , aktorka zawsze chwilę się zastanawia. ,,Taka sama jak dziś '', mówi chodź w głębi serca czuję, że to nie prawda...
,,Moje życie nie przypomina dawnego. Pracuje od świtu do zmierzchu, uczę się przez internet, mam nowych przyjaciół'', dodaje. Najwięcej frajdy dostarczają jej fanki. Zawsze wymyślą coś szalonego.
,,Ostatnio jakaś dziewczyna wskoczyła na dach taksówki, którą jechałam. Chciała ze mną porozmawiać '' , śmieje się aktorka, bo swoich fanów uwielbia! Sława pomogła jej też spełnić marzenia. I to te najbardziej zakręcone!
,, Zwiedziłam pół świata, zagrałam koncerty na największych stadionach, parę razy zagapiłam się i spadłam ze sceny. Znalazłam też chłopaka a ciuchy nie mieszczą mi się już w szafie'' , mówi. I jak tu nie kochać życia, gdy się jest Martiną ??

I to chyba wszystko
Klaus//<3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek