sobota, 25 października 2014

TAG:10 Pytań do Mechi Lambre


Hejka  wszystkim!Dziś poznacie odpowiedzi na pytania które mi zadaliście.Zapraszam do

rozwinięcia!
1.Jak ci się pracuje z innymi redaktorkami?
Dobrze,nie mamy żadnych problemów w dogadywaniu się(chodzi o mnie,nie wiem jak inne między sobą)

2.Jak dowiedziałaś się o tym blogu?

Z komentarzach pod innymi postami,na innych blogach.Właścicielka podawała adres i ogłosiła nabór na redaktorki,postanowiłam spróbować.

3.Ile masz blogów?

Mam kilka blogów.Nie wszystkie są oczywiście o Violi.

4.Kto i dlaczego jest Twoim idolem?

Mam wiele idoli także poza serialem,ale może powiem o obsadzie Violetty żeby było na temat.Najbardziej lubię Mechi Lambre.Jest szczerą,wspaniałą i bardzo utalentowaną sobą.Ma wspaniałą barwę  głosu,świetnie tańczy i mam nadzieję że dalej będzie rozwijać się w tym kierunku.

5.Na jakim instrumencie byś chciała umieć grać, ale na nim nie umiesz grać?

 Gram już na gitarze i keyboardzie i nie chciałabym rozpoczynać nauki na jeszcze jednym instrumencie.Zupełnie nie miałąbym na to czasu i nie mogłabym skupić się na tym na czym gram.

6.Jaka jest Twoja ulubiona para z serialu?

 Germangie,Fedemiła,,Leonetta

7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z serialu i poza serialem?

 Z serialu:Aprendi a decir adios,Juntos Somos mas,Codigo amistad.Poza serialem lubię słuchać Lodovici,1D,Arainy,Npwm.

8.Skąd bierzesz informacje na bloga?

 z Twittera,instangrama,gazet.

9.Kogo znasz na żywo z redakcji?

 Znam Mercedes Lambre(redaktorkę na blogu)

10.Dlaczego tak rzadko wchodzisz na bloga?

Teraz będę wchodzić już częściej.Wcześniej miałam więcej nauki i swoje prywatne powody.

Dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej?Chcecie wiedzieć jeszcze coś?

5 komentarzy :

  1. O ja ja też słucham NPWM. Myślałam że nikt oprócz mnie tego nie słucha :D A jaki jest twój ulubiony utwór Npwm ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek