wtorek, 14 października 2014

JAKI CHCECIE KONKURS ?!



Cóż stwierdziłam , że CZAS NA JAKIŚ KONKURS ! Konkurs będzie rzeczowy  , ale UWAGA wszystko zależy od Was . To czy konkurs w ogóle się odbędzie , czy będą ciekawe nagrody , i jaki to będzie konkurs .
Zapraszam do rozwinięcia !


Konkurs - wiem , że wiele z Was na to czekało , blog jest dla Was więc to co pragniecie to będzie Ale on nie odbędzie się gdy :

1. Pod tym postem nie będzie przynajmniej 30 komentarzy dotyczących dalszej części posta ! 
( więc jeśli chcecie konkurs piszecie na swoich blogach , do znajomych , zapraszajcie )

2. Mimo tu 30 komentarzy na konkursie nie będzie 20 prac .
Jeżeli będzie ponad 10 będzie to konkurs nie rzeczowy czyli nagrodą może być np. polecanie bloga , nagłówek , logo , tło . 

Wiem , że to dużo co wymagam , ale w moim przypadku nagroda rzeczowa to nagroda ode mnie , więc chciałabym żeby przez ten konkurs zwiększył  się zasięg tego  bloga . 
Dacie radę jeśli będzie ponad 40 komentarzy tutaj obiecuję , że co miesiąc czasem co 2 będą takie konkursy !



Moje propozycję na konkurs :

1. Plastyczny - narysowanie kogoś z Violetty . 
2. Piosenkarski - zaśpiewanie piosenki z Violetty 
3. Zdjęciowy - swoje zdjęcie gdzie ubieramy się podobnie do ekipy z Violetty . 
4. Aktorski - Odegranie z przyjaciółmi scenki z wybranego odcinka Violetty . 
5. Taneczny - wymyślić układ z piosenki Violetty . 


Wiem , że propozycje nie są łatwe , ale za proste zadanie mała nagroda :)

Więc do dzieła WSZYSTKO ZALEŻY OD WAS !

Zapraszajcie znajomych , ogłaszajcie na swoich blogach  , na kogoś blogu , róbcie co chcecie , jeśli chcecie ten Konkurs !

Nagroda - cóż tu jeszcze nie wiem muszę się poważnie zastanowić , możecie swoje propozycje pisać w komentarzu , na pewno je rozpatrzę . Myślałam nad płytą z 3 sezonu , ale jeszcze nie wiem czy to będzie to.
Czy dam radę to , ale na pewno coś co wam się spodoba ! 
TO NIE BĘDZIE BYLE JAKA NAGRODA , OBIECUJĘ !


Zapraszam do komentowania i  przemyślenia swojego głosu na którąś z propozycji :)

26 komentarzy :

  1. Plastyczny myślę że jest to wspaniała propozycja i na pewno wzięłabym udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł <3
    Triche zaduzo wymagaz ale co tam xD
    PLASTYCZNY LUB PIOSENKARSKI <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły na konkursy :)
    Jejku nareszcie konkurs! ^-^
    Wewszystkich bym wzieła :*
    30 komentarzy?- kobieto szalejesz xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Boske pomysły na konkursy !♥_♥
    Jesli ja bym migla wziąść udział a nie brała bym udziału w głosowaniu to bym zawsze brała udziałek :)
    Sory ze sa blendy ale pisze z telefonu :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wziełabym udział ale nie mam konta google :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł!!!!
    Plastyczny albo zdjęciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią taneczny :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktorski <333 Chodze do gimnazjum aktorskiego w Poznaniu wienc kocham tetar itp.xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Vilu... nie sądzisz ze 30 komów to nie zadużo? Rozumiem ze chcecie rozbłysnąć , ale 10 prac to tezza duza poprzeczka. Co powierz na 8 prac i nagroda rzeczowa? Ni sądzisz tez ze płyta z 3 sezonu moze wiele kosztowac? Ja rozumiem ale wy nie jestescie jeszcze az tak doskonałe by takie drogie prezenty. Załoze sie ze tylko ty sie złozysz na płyte. Więc moze cos troche tańszego. Gdyby w waszej redakcji była jakas statsza powyzej 16 lAt redaktorka to by było super. Ale to nie ze ja jestem przeciw konkursom z nagrodami drogimi , no ale nie ktorzy nie będa mogli sie zgłosic.
    Violetta Polska ma duzzze zainteresowanie i redakcje dorosłych. Maja osoby juz pełnoletnie. Ja osobiście juz nie moge sie doczekac konkursu moze ... em... piosenkarskiego? Ja pozdrawiam cie serdecznie i licze na twoją odpowiedź<3 Ja was nie krytykuje , wręcz przeciwnie więc mam nadzieke tez ze sie nieobrazicie bo bardzo lubie wasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oczywiście , że nie jestem na Ciebie zła ! Napisałaś co myślisz i bardzi dobrze. Wasza opinia jest dla mnie najważniejsza! W Twoim pięknym, długim komentarzu jest wiele racji . Rzeczywiście jak na tak młody blog 30 komentarzy to dużo, i naprawdę dłuuuugo nad tym myślałam. Ale już jest 20 . Z czego jestem bardzo zadowolona . Więc myślę, że dacie radę tym bardziej , że nie skomentowały tego jeszcze osoby które często tu piszą: ) . Ale co do prac to okej zmniejsze stawkę do NARAZIE 15 jeżeli przyjdzie mniej to rozpatrzę i tak nagrodę rzeczową . Nie obiecałam,że będzie to płyta to była jedna z sugestii ale naprawdę bardzo prawdopodobna . Co do redakcji mamy dwie 16 - latki . Cande i Kosćice . Nie chcę nawet nie pragnę dorównać VP . Jednak chcę aby sumiennie powiększała się liczba czytelników i komentatorów bloga . Jeszcze raz dziękuję za ten komentarz , gdyż jak pisałam na asku nikt nie jest idealny i popełniamy błędy to po 1 a poza tym blog jest dla Was kochani i każde, czy to miłe czy złe, zdanie zostanie przemyślane i rozpatrzone! Dziękuję za czytanie bloga , pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą Anonimie

      Usuń
  11. przeliczone wygrywa plastyczny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Vilu zrob juz konkurs! Jest 25 komow!

    OdpowiedzUsuń
  13. konkurs na śpiewanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek