niedziela, 26 października 2014

Leonetta na zawsze


Wiele z was pewnie bardzo stęskniło się za naszą ukochaną Leonettą , dlatego dzisiaj odświeżymy sobie trochę pamięć ! <3
 
 

Za nami już 40 odcinków , z czego 20 odcinków to ciągłe kłótnie Leonetty . czy nie męczy to już was ,bo mnie bardzo ...
Za każdym razem kiedy oglądałm nowe odcinki 3 sezonu (21-40) miałam nadzieję , ze będzie dobrze , a nie było ...
W 1 sezonie początki były  miarę , mimo tego , ze Violetta była zakochana w Tomasie ( ja do dziś sądzę , że to to było tylko zauroczenie tak jak z Diego , ale to moje zdanie ) .
I to Leon , można powiedzieć był ten zły ...
ale dla mnie oczywiście nie był :)
bo wiadomo LEONETTA 4 EVER !!<3
tak na prawdę jedyną przeszkodą był Thomas , i lekkie niezdecydowanie Vilu
ale i tak wygrał Leon , to właśnie z nim przeżyła swój pierwszy pocałunek a także wiele cudownych chwil
 
wiadomo były kłótnie , były rozstanie , ale można przyznać , że ten 1 sezon był dobry dla fanów Leonetty , mimo tego że końcówka obeszła się bez nich ...
2 sezon ... początek był bardzo fajny mimo tego , ze był Diego i wszystko namieszał .
 lecz od mimo tego i tak było dobrze :)

do 20 odcinka , póżniej zaczęły się kłótnie lecz oni i tak się kochali mimo tego , że nie byli razem

ale i tak byli w związku lecz z innymi osobami
końcówka 2 seoznu była piękna , znów do siebie wrócili <3
i piękny pocałunek <3
najpiękniej
a dla zainteresowanych piękny teledysk z 1 i 2 sezonu wspomnienia <3
3 sezon ...
hmm .. wszystko pięknie
oprócz Gery i Cementa , ale nie patrzymy na nich LEONETTA <3 JEST I BĘDZIE <3


 
i tak do 20 , od odcinka kłótnia a nawet zerwanie , wiem , ze to dziwne ale i tak nie wierzę w to zerwanie mimo tego ze są dowody , za bardzo ich kocham ,, jezuuuuuuuuu maskara ja nie wierzę :ccccc
teraz...
Leon wie , ze Roxy to Violetta  i co teraz ...
może warto poczekać te 3 tygodnie , i może już będzie dobrze ? :)
Mam nadzieję , że przynjamnije trochę przypomniały wam się najlpesze chwilę z Leonetta !
I SŁUCHAJCIE BĘDZIE DOBRZE <3

 

3 komentarze :

  1. popłakałam się... ;ccc
    tak bardzo kocham Leonettę ahh!!!!!!
    oni jeszcze będą razem mówię wam xdd
    zresztą są na dowody zdjęcia z... skądś tam haha :D
    wspaniały post!!
    tak zmieniając temat... wiem że ten serial jest przekazem dla dzieci ale to że Leon nie poznał Vilu jako Roxy no proszę was to jest na serio głupie 0.0
    denerwuje mnie to że znowu to samo... ktoś się pojawia niszczy ich związek + kłótnie od 20 odcinka jak w 2 sezonie... eh...
    ale i tak kocham, Leonetta FOREVER *~*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jestem za Leonettą..
    Jak ich pogodzą pod koniec sezonu to specjalnie nauczę się angielskiego i napiszę do tych reżyserów czy coś...
    To już się naprawdę robi nudne,i cały czas przyprawiają nas o zawał serca
    Super post kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny będzie dobrze mysle , że już nie długo możemy się tego spodziewać !! I bardzo dziękuję za miłe słowa !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek