piątek, 17 października 2014

"Moja postać i Ja ... " -Francesca

Ostatnio na stronie Disney pojawiły się filmiki pt."Moja postać i Ja... ".W tym poście przybliżę Wam trochę ten program i aktorów z Violetty. 
ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA 


Zacznijmy może od jednej z najbardziej lubianych dziewczyn na planie "Violetta "

Lodovicy Comello  czyli Francescki

Czy muzyka to twoja pasja?

Tak,ja uwielbiam muzykę 

Opisz siebie trzema przymiotnikami 

Radosna, przyjazna  i opętana manią porządku i sprzątania 

Czy Lodovica jest podobna do Francescki ? 

Obydwie jesteśmy bardzo spokojnymi dziewczynami.Kochamy muzykę,uwielbiamy śpiewać i wydaje mi się , że  jesteśmy super przyjaciółkami. Obydwie umiemy słuchać innych i dawać dobre rady .

A co Was różni ?

Najbardziej chyba to,że na co dzień zupełnie inaczej wyglądamy. Franceska ciągle nosi sukienki,eleganckie stroje,a ja wolę wygodniejsze rzeczy jak spodnie, a do nich trampki .

Jakie buty ubierzesz do spódnicy ? 

Według mnie najlepszymi butami do spódnicy będą... baleriny,bo nie dość ,że są eleganckie to wygląda się w nich pretensjonalnie niż w obcasach 

Masz ulubioną postać ?

Moim ulubieńcem w serialu "Violetta "  jest Gregorio . Jest zdecydowanie najzabawniejszy.

Jaki jest twój ulubiony kolor ?

Mój ulubiony kolor to niebieski i każdy jego odcień.

A jakie jest twoje hobby ? 

Moim ulubionym hobby jest muzyka, lubię też spotkania z przyjaciółmi i  zakupy .

Film

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek