piątek, 24 października 2014

Moje zdanie na temat tego bloga!

Dziś opowiem wam jaka jest moja opinia na temat tego blog. Zapraszam!




  1. Jest za dużo redaktorek:
jest ich 11 a postów za mało!
Upomnienia:
Olcia Oleńka-brak postów!!
Koćica-brak postów
Cande-      -||-

Marcelina Drb- brak postów
Vilu4ever (właścicielka)-brak postów
Po co tyle redaktorek jak zero postów???

        2. Braknie postów:
Jak wyżej napisałam nie dodajecie postów
To chyba żednemu czytalnikawi się nie podoba

       3. Posty bezsensowne:
Post czasem jest za krótki!
Lub wszystko jest bez sensu!!!

       4.Na blogu są kłamstwa:
np. Violetta Live odbędzie się w Krakowie, Warszawie itd.
To są kłamstwa!!!!

     5. Wygląd dziwny:
Wszędzie TYLKO Violetta nie ma zdjęcia gdzie jest TYLKO np.Cami,Fran,Naty itp.

     Vilu4ever jak chcesz to możesz mnie wyżucić

                      Kto się gadza????

17 komentarzy :

  1. Chciałam cię przeprosic ale mam złamenego palca więc jak mam pisać? Pozatym nie masz prawa się tak wyrażać że kłamiemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A komentarz dodać możesz.....

      Usuń
    2. A tak wgl Kalina wie tez czemu nie pisze postow
      .. moze tez z spraw prywatnych?

      Usuń
  2. Jestem w 6 klasie i nie zawsze mam czas wejść na internet a co dopiero na bloga.Tym bardziej,że nic nie rozumiem z matematyki i mam korepetytorkę więc muszę się postarać.Po drugie to pracuje nad jednym postem,bo chyba lepiej żeby post był dłuższy i ciekawy,niż dwa-trzy zdania i koniec postu.
    Ty masz tak czas siedzieć od rana do wieczora na blogu i jeszcze włączyć do tego nauke? !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dodaje posty!!!
      A jak masz korki to poporostu odejdź z redakcji!!!

      Usuń
    2. Sama odejdź wszystcy będą szczęśliwi !!1

      Usuń
  3. Chyba zapomniałaś o kimś, kto nie dodaje postów i robi to rzadko- o tobie!!! Upomnienia to może dawać właścicielka, a nie ty!
    Zgadzam się, postów jest mało, ale bez przesady.
    Owszem, posty są bez sensu. Twoje.
    Przeczytaj sobie tego posta, zobacz ile błędów zrobiłaś i kup se słownik):

    OdpowiedzUsuń
  4. to nienormalne co teraz zrobiłaś , wstyd ni normalnie za Ciebie !
    masz prawo żeby mieć swoje zdanie , ale żeby pisać coś takiego co należy do mojej działki ?!
    Naucz się najpierw pisać , chociażby słowo "wyżucić" a potem w ogóle możemy wejść w dyskusję !
    Krótkie posty ? KOCHANI CZYTELNICY PRZEJRZYJCIE SOBIE , KTO DODAJE NAJKRÓTSZE POSTY , Jestem w 100% przekonana , że Ty ! Połowę musiałam ja dopisywac , a czasem usuwać post , by był BEZ SENSU !
    brak słów..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tu nie chcę na nikogo najeżdżać , i nikogo obrażać , ale miarka się przebrała !
    jeżeli to ja mam wyrazić zdanie na temat twoich postów to są NIECIEKAWE , BANALNE , NUDNE . więc każdy może wyrazić swoje zdanie , ale no sory wszystko fajnie nic nigdzie nie gadasz , ze cie źle , albo coś , i nagle taki post , czy to jest normalne ? bo dla mnie nie ...
    ale nie tłumacz się tez tym , ze nie jesteś mistrzem ortografii bądź czegoś tam jeszcze podstawowa wiedza na temat twojego ojczystego języka , chyba tak myślę , ze zawsze się przyda....fałszywe informacje , hahahaha a co ja jestem kurde jakaś papparazi , czy co , ze ja mam wszystko wiedzieć , ja tylko dodaję to co jest na głównych oficjnych stronach Violetty , więc błagam .....nie chcę się tu rozpisywać bo jeszcze przesadzę , alee błagam.....czasami zastanów się co piszesz to wszystko jest takie śmieszne !!!! dla mnie niestety ale baj , baj kochana...torchę przesadziłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorry że to piszę ale wszystkie się staramy,a Ty nie ! Jeszcze na FB pochwaliłaś mi się jaki post napisałaś. -,- Ja Cię nie rozumiem najeżdżasz na te osoby które się starają,a sama nic nie robisz.Kiedy Ty ostatnio dodałaś jakiś dłuższy post z np. recenzjom jakiegoś wydarzenia :/ Ja nie jestem tutaj od oceniania Ciebie i innych osób z redakcji.
    Vilu4ever ma racje ! A i wskaż mi chociaż jeden post w którym jest coś nieprawdziwego.Ja moje informacje sprawdzam na Hiszpańskich stronach i zazwyczaj są prawdziwe jeżeli czegoś nie jestem pewna na 100 % to tego nie pisze i koniec . A i właśnie zgodzę sie z Dominiką co my paparazzi ?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja sie bardzo staram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

      Usuń
  7. Radzę zróbcie sobie . pychota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje pycha. Angie jest wstaniała

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek