wtorek, 14 października 2014

Tłumaczenie - Rozmowa Violetty i Germana



Nasza redaktorka Cande tym razem przetłumaczyła nam rozmowę Violetty i Germana  , na temat Roxy .
Co mówili ?
Zapraszam do rozwinięcia!


TŁUMACZENIE WYKONAŁA CANDE DLA BLOGA VILU4EVERPL.BLOGSPOT.COM .
PROSIMY O NIEKOPIOWANIE TREŚCI TŁUMACZENIA !




German: Violetta po co Ci ta peruka? Byłaś tą dziewczyna, która wystąpiła na przedstawieniu?

Violetta: Tak. Udawałam inną osobę, ale wszystko wymknęło mi się z rąk.

German: Nie mogę w to uwierzyć.

Violetta: Uwierz. Teraz wiesz jak sie czułam kiedy byłeś Jeremiashem. Wszystko popsułam, ale musze to naprawić. Powiem całą prawdę.

Teraz widać jak niedaleko pada jabłko od jabłoni , Na miejscu Germana wcale bym nie była zdziwiona .
Sam tego nauczył córkę ( :D ) . Moim zdaniem Violetta powinna pomyśleć o tym jak się Leon może czuć . Tak samo jak ona gdy jej ojciec się przebierał . Choć Leon powiem szczerze ostatnio mnie denerwuje , gdzie ten zakochany romantyk , który kocha tylko Violettę ? Rozumiem , że Roxy = Viola , ale to nie usprawiedliwia jego zachowania .... Trochę odbiegłam od tematu , przepraszam .

DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ CANDE ZA PRACĘ JAKĄ WŁOŻYŁA W TŁUMACZENIE !

Co dalej z Roxy ? Czy German teraz zobaczy czego nauczył córkę ? 


Swoje mniemania napiszcie w komentarzu , który bardzo motywuje nas do działania !


5 komentarzy :

  1. Masz racje. Violetta taką aferę zrobiła ojcu jak się przebieram a teraz niech sonie wyobrazi co Leon czuje.
    No ale Leon kurczę to że nie poznał Violetty to jeszcze przeboleje ale nagle zakochał się w Roxy i zapomniał o niej?? Po tym wszystkim..

    Jestem strasznie rozczarowana Leonettą w tym sezonie.
    Przeciez ich relacja miała być taka silna i wgl a oni już są na maksa pokłóceni. -,-
    I znowu wyjdzie tak że będziemy czekać na Leonettę przez cały sezon i pod koniec będą razem >_<
    Myślałam że będzie tak pięknie.
    A oni szczęśliwi byli przez pierwsze 10 cio docinków. ;/
    STARZNIE JESTEM WDZIĘCZNA CAMDE. <3
    Dziękuję kochana że dzięki Tobie zrozumiałam w pełni chociaż jeden dialog. ;*
    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. * CANDE
    przepraszam za błędy ale pisze na tablecie i nie wygodnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wielka,Niesamowita:)Dzięki za super tłumaczenia i twoje poświęcenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś straszna nie powinnaś pisać bloga!!!!!!!!!!!!!!!! Już inne początkujące są lepsze o ciebie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo ale o ktorą Ci redaktorke chodzi? Bo jak widxisz sa tu dwie wymienone Vilu4ever jak i Cande

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek