piątek, 31 października 2014

Odpowiedzi na pytania-Olcia Oleńka

Dziś odpowiem na pytania zadane mi w poprzednim poście! ;)
                      Zapraszam do rozwinięcia!


Pytań w sumie było mało,zadały te pytania tylko dwie osoby,pierwsze pytania są od Mechi Lambre:
1.Dobrze się uczysz?- Hmm....nie powiem,że źle,ale też nie powiem,że jestem prymuską.Mam raczej 4 i 5 czasami tam pojedyńcze 3  ;3 

2.Jakie seriale poza Violettą oglądasz?-Kiedyś oglądałam bardzo dużo seriali może dla tego że nie miałam co robić.Teraz nie zbyt często oglądam DC. Gdy znajdę czas oglądam: Austin&Ally, Taniec Rządzi,Lato W Mieście... 

3.W jakich językach umiesz mówić?-Z pewnością umiem mówić po polsku ;D Trochę po angielsku i troszeńkę po hiszpańsku. Angielskiego uczę się na bieżąco,a hiszpańskiego nie.Parę słówek  zwrotów umiem powiedzieć ;)

4.Jak zostałaś redaktorką na blogu?-Dobre pytanie..nie wiem jak na nie odpowiedzieć. Pamiętam,że ten blog znalazłam przez przypadek,potem pisałam troszkę z redaktorką a na końcu wzięłam udział w naborze ;)

5.Jaką piosenkę z Violetty lubisz najbardziej?-Lubię prawię wszystkie piosenki. Nie umiem wybrać takiej najlepszej,ponieważ codziennie słucham innej i nie umiem się zdecydować,ale nad tym pytaniem się jeszcze zastanowię ;)

6.Grasz na jakimś instrumencie? - Emm...nie gram na żadnym,kiedyś miałam gitarę na której od czasu do czasu brzdąkałam i miałam zamiar się nauczyć na niej grać.Niestety los tej gitary skończył się marnie... 

Teraz pytania od byłej redaktorki Mercedes Lambre
1.Jak dowiedziałaś się o tym blogu?- Tak jak napisałam kilka linijek wyżej...przez przypadek na niego natrafiłam

2.Lubiłaś mnie (Mercedes Lambre) jako redaktorkę???-.......

3.Dobrze dogadujesz się z redakcją?-Tak,dobrze najbardziej przywiązana jestem do Marceliny. Z resztą redakcji nie mamy jakiś sporów czy coś...Jest ok.

4.Jakie są twoje inne blogi?- http://martina-te-amo.blogspot.com

5. Jakiego zespołu lubisz najbardziej słuchać?-Nie mam tak,że mam swój ulubiony zespół słucham wszystkiego po trochu. 


To były wszystkie pytania.Dziękuje oczywiście za zadanie ich.Cieszę się,że mogłam zrobić taki post.Teraz wiecie już o mnie trochę więcej!

Podobał wam się post?

3 komentarze :

  1. Oo ♥
    Do mnie? Rzeczywiście dobrze mi sie z tb gada:)
    Pamiętasz zakochane pare xD Cici

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobał :) :) :) PS: Happy Haloween
    PS2: Szczęśliwego 1 listopada

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że Was (redaktorki) coraz lepiej poznajemy, ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek