niedziela, 2 listopada 2014

Porządki na blogu !







  • Ostatnio wiele rzeczy nie układa się tak jak powinno . Więc w tym poście będę pisać co jest nie tak . Będzie aktualizowany .


(AKTUALIZACJA) - zakładki z piosenkami ze wszystkich sezonów gotowe !
(AKTUALIZACJA 2 ) - moje kolejne przemyślenia dotyczące pracy na blogu i postów !

Zapraszam do rozwinięcia !


Pierwszą rzeczą jaką zauważyłam jest mała aktywność niektórych redaktorek .




Koćica~
Mechi Lambre
Cande
Marcelina Drb
Olcia Oleńka
Weronika Paziewska
Dominika Piekarska
Julia Suchorska
Renifer Niko

Dziewczyny na czerwono , głównie chodzi o Mechi Lambre . Niestety będziemy musiały się pożegnać . Cande , na razie się nie odzywa może coś się stało więc to tylko ostrzeżenie , z Julią wiem jak jest ma swojego bloga , więc rozumiem , jednak naprawdę jest za mało  postów . 
Jeśli według Was jeszcze któraś nie spisuje się tak jak należy piszcie . Wiem , że jest szkoła i sama nie jestem idealna , ale jednak popatrzmy ile jest redaktorek , a ile postów . 

[Aktualizacja2] Tutaj sprawy się poprawiły -w szczególności Mechi Lambre i Julia Suchorska ! SUPER DZIEWCZYNY , natomiast Cande .... nie wiem co zrobić .


  • Kolejna sprawa to nowe zakładki
Chciałabym jak tylko będę miała kontakt z Cande zrobić zakładkę tłumaczenie na zamówienie . 
Co Wy na to ?
[Aktualizacja2] Sądzę , że ta zakładka na dzień dzisiejszy jest mało możliwa , gdyż nie mam kontaktu z ta redaktorką , jednak jeśli ktoś zna hiszpański i chce dołączyć do bloga to zapraszam !

Następna nowa zakładka to gify . Jak tylko będę miała czas czyli chyba jutro powstanie ta zakładka ? Jak myślicie przyda się ?
[Aktualizacja2] Myślę jednak , że ta zakładka jest zbędna !

[Aktualizacja 1]
JUŻ GOTOWE ZAKŁADKI Z PIOSENKAMI Z 1 , 2 I 3 SEZONU ! WSZYSTKO DZIĘKI KOCHANEK VICKY B-LOVER !!!



02.11.14r  Jakie zakładki jeszcze byście chciały ?
Czy chcielibyście taką zakładkę pod tytułem " nabór otwarty " ? Znaczyłoby to nabór , który nie ma terminu , w każdej chwili na email bloga moglibyście napisać zgłoszenie . 
Myślę o takiej zakładce , ponieważ przynajmniej 2-5 razy na miesiąc są prośby o dołączenie na blog. 
Co myślicie na temat tej zakładki ?
  • Wygląd bloga 

Tutaj mam pytanie do Was czy wszystko jest czytelne na blogu , czy jest czegoś za mało , czy wręcz za dużo ? PISZCIE OPINIE W KOMENTARZACH TO DLA NAS BARDZO WAŻNE ! 



  • Posty 02.11.14r. 
Ostatnio na blogu panuje dziwna moda pisania postów , według mnie bezsensu , o sobie .. Smutno mi , pytanie , co o mnie sądzicie ...... itd.  Ja rozumiem ,że ciekawi Was czy Wasza praca nie idzie na marne , ja też jestem ciekawa bardzo , czy moje posty podobają się czytelnikom , ale jest to blog poświęcony o Violetcie , czy chciałybyście codziennie wchodząc na blog widzieć zamiast jakoś newsa o V3 , czy VL , coś o przeżyciach redaktorek ?
Proponuję już , że gdy napiszecie ciekawy , długi , post dotyczący kochanego serialu pod spodem w PS czy coś napisać to co się myśli wtedy czytelnik czyta to co go ciekawi i zarazem odpowiada na to co ciekawi was .
Pomysł z pytaniami do nas , nie powiem ciekawy .
Sama zrobię taki post i poproszę resztę redaktorek o to i wtedy zrobimy specjalną zakładkę o redaktorkach , gdzie każdy będzie mógł kiedy chce o nas przeczytać .
Kolejna sprawa , posty. Posty moim zdaniem są za krótkie i bezsensu niektóre . Tu nie chodzi o to żeby było milion postów na dzień , ale żeby były ciekawe . TO NIE ZNACZY , ŻE TERAZ MACIE NIE DODAWAĆ TYLE POSTÓW , BO I TAK JEST ICH ZA MAŁO , ale o to żebyście się bardziej wysilały znajdując temat .
MAM PYTANIE DO CZYTELNIKÓW !
Jakich postów chcecie najwięcej ? Jakich postów na blogu brakuję ? Co mogę zrobić żeby wzrosła liczba komentatorów ?

Powiem to otwarcie , jak na blog mający 3 miesiące 60 tys. wyświetleń to pokaźna liczba , każdy post ma przynajmniej około 100 wyświetleń , i to ten najgorszy , a post o blogu kulinarnym Angie ma ponad 3000 tys wyświetleń , myślę że wy nawet nie wiecie jak dla nas wasze komentarze są ważne ! Jak widzę pod postem chociaż 5 ciekawych kom to jestem taka szczęśliwa , że nawet nie wiecie !


Co wy czytelnicy zmienilibyście w naszych postach ? PROSZĘ WAS O KOMENTARZ TO WAŻNE !



  • Konkursy 02.11.14r.
Tak , wiem , że dłuuugo czekacie na konkurs plastyczny , bo taki wybraliście , ale chodzi o to , że jeszcze nie wiem jaką nagrodę mam na ten konkurs przeznaczyć . Jak wiecie zależy mi na blogu i z własnych pieniędzy sponsoruję ten prezent więc nie będzie on nie wiadomo jak wielki . Stawiam na razie na perfumy + jakiś dodatek , ale jeszcze się zobaczy .
Jeśli chodzi o inne konkursy nie rzeczowe , to jakie byście jeszcze chcieli ? PISZCIE ŚMIAŁO !




CO JESZCZE ZMIENILIBYŚCIE JESZCZE W BLOGU ? BLOG JEST DLA WAS DLATEGO WASZE ZDANIE JEST NAJWAŻNIEJSZE ! PISZECIE W KOMENTARZACH CO MYŚLICIE TUTAJ TO BARDZO , ALE TO BARDZO DLA MNIE WAŻNE !  DZIĘKI TEMU , ŻE TU NAPISZECIE NA BLOGU BĘDĄ SIĘ SYSTEMATYCZNIE POJAWIAĆ ZMIANY , KTÓRE WAM BĘDĄ SIĘ PODOBAĆ ! TAKŻE PISZCIE KOMENTARZE , PROSZĘ POD POSTEM !



PROSZĘ WAS O NAPISANIE W KOMENTARZU NIE TYLKO OPINII O JEDNEJ SFERZE LECZ O WSZYSTKICH ZATYTUŁOWANYCH [AKTUALIZACJA2] BĄDŹ 02.11.14r. !!!

Proszę o podzielenie się swoją opinią w komentarzu to dla mnie bardzo , bardzo ważne !



10 komentarzy :

  1. Super by była taka zakładka "Tłumaczenie na zamówienie" Obiecuję, że będę stałą klientką :)
    Wygląd jest super, nie wiem co by miało się zmienić...
    Hm...Jeśli chodzi o te piosenki to ja mogę pomóc. Mam chyba wszystkie na komputerze albo zdecydowaną większość. Musiałabym je tylko spisać i sprawdzić czy aby na pewno są wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo wdzięczna ! :))

      Usuń
    2. ok, to jutro ją zrobię. Teraz oglądam Włoski Taniec Z Gwiazdami ;) Tini jest boska!!!!

      Usuń
  2. Nie pozbywaj się zakładki z piosenkami!To naprawdę przydatna rzecz!Jak koleżanka po wyżej nie da rady wysłać ci tej listy,to mogę to zrobić :)Co do gifów to nie wiem czy zakładka jest warta zachodu,ale to tylko moje zdanie.Inni mogą myśleć inaczej.
    Wygląd bloga jest fajny,czytelny;)Lubię tu zaglądać choć nie zawsze mam czas na kom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro,że musisz sie pożegnać z Julią :( Jej posty były inne-wyjątkowe.Wiem że rzadko dodawała posty,ale kiedy już je dodała to to było coś .Mam nadzieje że przemyślisz jej temat.Kiedy ona odejdzie stracicie wielu czytelników:/ Bardzo proszę zostaw ją <3
    Co do zakładek bardzo mi się podobają te pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za pochwalę :* Myślę,że masz rację co do tej zakładki "O nas ".Uważam,że na pewno czytelnicy by z chęcią przeczytali czym się interesujemy po za blogiem i takimi innymi. A w ogóle to strasznie się cieszę ,że jeden z moich postów osiągnął taką liczbę wyświetleń ♥ Jeszcze raz dziękuje za pochwałę <3 Buziaki przesyłam do Cb Vilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zmieniła w wyglądzie to że dodałabym Cami i Naty bo ich nie ma wcale :(
    PS: Ja mam kontakt z Cande

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cami i Naty są :)) wszyscy są w nagłówku , specjalnie był tak zamówiony żeby był każdy ,a w szczególności broduey który nie miał zdjęcia promocyjnego

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek