poniedziałek, 27 października 2014

Powrót Mercedes Lambre

Vilu4ever (właścicielka) mnie przyjeła z powrotem a więcej o tym w rozwinięciu
                                                                                                                            Zapraszam!

Więc było tak prosiłam cały cas vilu4ever aby mi dała 2 szansę i się zgadziła. Tak bardzo się ucieszyłam że od razu weszłam na pocztę i potrzyłam czy nie przyszła jak przyszła to odrazu ją przyjełam ale już o tym nie będe opowiadać.

Od teraz na blogu moje posty będą tylko o Violettcie i aktorach

Sorki że taki krótki post

Cieszycie się że wróciłam???


+ wpis ode mnie ( vilu4ever ) przepraszam jeśli kogoś uraziłam przez moją decyzje oczywiście , jeśli większość z Was będzie niezadowolona z powrotu Mercedes to od razu odchodzi . Mam miękkie serce i łatwo wybaczam ludziom przepraszam .

12 komentarzy :

  1. Szczerze? Nigdy cie nie lubiałam a postow twych czytac nie bede. Ucieszyłas sue? No prosze... sama pisałas ze ten blog jest głupi.
    Pozdrawiam.
    Ps. Ja lubie kazda inna redaktorke oprocz Mercedes Lambre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem mam tak że najpierw robie potem myślę jak zobavczyłam te komentarze pod opinią tego bloga to nie wytrzymałam

      Usuń
  2. Ja też mam miękkie serce. XD
    To dobrze że wróciłaś.
    Mam nadzieję że teraz wszystkie będziecie się dogadywać. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ok tylko jedyne co mnie dziwi to że ty na luzie mówiłaś jaki to nasz blog jest debilny i zw pisze kłamstwa a teraz co prznyslalas wszystko i co już stwirdzialas aa dobra .. j

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się wcale nie ciesze.Powinnaś odejść i nie wracać !
    Nie lubię ani ciebie,ani twoich postów bo są beznadziejne ! Nie nadajesz się i tyle !
    Vilu usuń ją bo ona psuje Wam bloga !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się nie cieszę,jeśli by ci zależało na blogu to byś takich głupot nie wypisywała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże! Ale mnie nie obchodzi że ty najpierw piszesz/mówisz a potem myślisz uraziłaś dziewczyny z redakcji i nas czytelników ! NIKT CIĘ NIE LUBI NIE MOŻESZ TEGO POJĄĆ !

    OdpowiedzUsuń
  7. vilu4ever !!! usuń ją !!! gdy by jej zalezało na blogu by tego nie wipisywała ona cię obrażał dobre imię twojego bloga też !!! Skąd wiesz że takak sytuacja się nie powtorzy ? Prosze usuń ją !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie lepiej gdybyś odeszła z tego bloga...
    Uraziłaś nad wszystkich i zdecydowanie posunęłaś się za daleko i te odpowiedzi na komentarze, zachowujesz się tak jakbyś była tu najlepsza a jesteś najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  9. To co ty piszesz przechodzi ludzkie pojecie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek