środa, 29 października 2014

Smutno mi

Hej ostatnio ciągle mnie hejtujecie i dlatego robię post!          Zapraszam



Co wchodze na bloga pojawiają się nowe hejty typu:


Ja się wcale nie ciesze.Powinnaś odejść i nie wracać !
Nie lubię ani ciebie,ani twoich postów bo są beznadziejne ! Nie nadajesz się i tyle !
Vilu usuń ją bo ona psuje Wam bloga !
Odpowiedz



Boże! Ale mnie nie obchodzi że ty najpierw piszesz/mówisz a potem myślisz uraziłaś dziewczyny z redakcji i nas czytelników ! NIKT CIĘ NIE LUBI NIE MOŻESZ TEGO POJĄĆ !
Odpowiedz




vilu4ever !!! usuń ją !!! gdy by jej zalezało na blogu by tego nie wipisywała ona cię obrażał dobre imię twojego bloga też !!! Skąd wiesz że takak sytuacja się nie powtorzy ? Prosze usuń ją !!!
Odpowiedz


Więcej zdjęć niż TWOJEGO tekstu i znowu strasznie krótki post ! A tam co się dziwić jak ktoś nie umie pisać !
Odpowiedz

Spiepszaj Mercrdes z tego bloga! Daj se siana idiotko
Odpowiedz

Skopiowała z Tekstowo i wielki post ! Inne redaktorki pracują a nie kopiują jak ty !
Odpowiedz

Spierdalaj z tego bloga! Ty jestes idiotka Mercedes. Bachorem itp. Spiepszaj na blogi o kubusiu puchatku
Odpowiedz

Szczerze? Nigdy cie nie lubiałam a postow twych czytac nie bede. Ucieszyłas sue? No prosze... sama pisałas ze ten blog jest głupi.
Pozdrawiam.
Ps. Ja lubie kazda inna redaktorke oprocz Mercedes Lambre
Odpowiedz
Odpowiedzi


Wszystko ok tylko jedyne co mnie dziwi to że ty na luzie mówiłaś jaki to nasz blog jest debilny i zw pisze kłamstwa a teraz co prznyslalas wszystko i co już stwirdzialas aa dobra .. j
Odpowiedz

  1. Ja też się nie cieszę,jeśli by ci zależało na blogu to byś takich głupot nie wypisywała.
    Odpowiedz
  2. Boże! Ale mnie nie obchodzi że ty najpierw piszesz/mówisz a potem myślisz uraziłaś dziewczyny z redakcji i nas czytelników ! NIKT CIĘ NIE LUBI NIE MOŻESZ TEGO POJĄĆ !
    Odpowiedz
  3. vilu4ever !!! usuń ją !!! gdy by jej zalezało na blogu by tego nie wipisywała ona cię obrażał dobre imię twojego bloga też !!! Skąd wiesz że takak sytuacja się nie powtorzy ? Prosze usuń ją !!!
    Odpowiedz
Jak się powtarzam to sorki




Też boje się że vilu4ever mnie wyrzucie ponieważ w poście "Powrót Mercedes Lambre" napisała:

+ wpis ode mnie ( vilu4ever ) przepraszam jeśli kogoś uraziłam przez moją decyzje oczywiście , jeśli większość z Was będzie niezadowolona z powrotu Mercedes to od razu odchodzi . Mam miękkie serce i łatwo wybaczam ludziom przepraszam .

Hejterzy nie podoba mi się to że bez przerwy mnie hejtujecie. Czemu??

Kto się ze mną zgadza??????

Teraz kilka zdjęć Lodo:







16 komentarzy :

  1. Ooo obublikowałas moj komentarza ale sie jaram aaa ;) Jezu Vilu usuń ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co będziesz znów mnie hejtować?
      Nie obchodzi mnie to co myślisz o mnie

      Usuń
    2. a żebys wiedziała! Mam prawo cie hejtowac , bo ty nie święta!

      Usuń
    3. Nie masz prawa!! Bo są strony takie gdzie zgłosza się tekie hejtowanie

      Usuń
    4. Jezu..... ja moge tez zgłosić ze kopiujesz zdjęcia z VP i jeszcze ze hamsko wybrałaś te foty z podpisem!

      Usuń
    5. Ludzie ,,nigdzie nie będziemy niczego zgłaszac

      Usuń
  2. Nie che sie mieszac w to Ale
    - nie podoba mi sie jak wy tzn ANONIMY W SZCZEGÓLNOŚCI odnosicie sie do Mercedes Lambre
    - Oks rozumiem ze was zawiodła ale zeby pisac przekleństwa?.
    - Ja tez sie troche zawiodłam na niej no ale błagam was!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dobrze ze Ci jest snutno! Chżan sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry że to piszę,ale robisz nie potrzebne zamieszanie na blogu :/ Ja wiem nie powinnam się wtrącać ,ale to po prostu denerwujące kiedy za każdym razem wchodzę tutaj,a tu takie posty.Wiem każdemu trzeba dać dwie szanse ale Ty chyba już obie wykorzystałaś. Przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche mi się zrobiło przykro i chciałam aby hejterzy o tym wiedzieli

      Usuń
  5. Ja też myślę że robisz nie potrzebne zamieszanie , oczywiście teraz co jak ja powiedziałam swoje zdanie to źle i tak nie powiedzialamt niczego strasznego . Rozumiem cię ale sama na to sobie zasluzylas .

    OdpowiedzUsuń
  6. O co wam wszystkim chodzi . Mechi popełniła błędy ale wy też nie jesteście świeci bo każdy człowiek popełnia błędy tak jak wy

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni są nie normalni hejtują cię a ty tak naprawdę nic nie zrobiłaś ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek