sobota, 18 października 2014

Tłumaczenie - Pocałunek Leona i Roxi!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Nikt się nie spodziewał, że Roxi się jeszcze pojawi, ale tym razem scena zaszokowała wszystkich. Wszystko poszło o krok w nie tą stronę.  Zobaczcie co wydarzyło się tym razem.

Zapraszam do posta!

Tłumaczenie wykonała CANDE na bloga vilu4everpl.blogspot.com. Zakaz kopiowania!

Tutaj mała niespodzianka. Dostałam od Was wczoraj pytanie co Leon napisał Roxy w meilu. Oto wyjaśnienie:


Leon:  'Roxy, nie mogę się pogodzić z tym, że nie chciałaś dać nam szansy. Nie chciałaś zobaczyć jaki jestem na prawdę. Możesz być zaskoczona, że tak bardzo nalegam, ale gdy zbliżyłem się w twoje oczy poczułem, że między nami jest coś wyjątkowego, coś czego nie potrafię wyjaśnić. Jeśli to piszę, a później wyślę, wiem, że  to przeczytasz, to znaczy, że również nie masz żadnych wątpliwości.. to co widziałem w twoich oczach to miłość. Mam nadzieję, że zechcesz się ze mną zobaczyć'


Czyżby Violetta przegrała wojnę z samą sobą?


Violetta 3, odcinek 40 i na zegarkach 23 godzina, kolejny odcinek właśnie się rozpoczyna, ale nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Roxy po raz kolejny powraca, lecz tym razem będzie to już koniec. Zobaczcie sami jak wyglądał pocałunek Leona i Roxy i jak to wszystko wpłynie na ich dalsze losy.



Roxy (Violetta):  Leon!
Leon:
Wiedziałem, że wrócisz.. i wróciłaś.
Roxy
(Violetta): Przyszłam, bo chciałam Ci powiedzieć..
Leon:
że za mną tęsknisz. Ja też.
Roxy
(Violetta): Przyszłam, bo obiecałeś, że dasz mi spokój Leon.
Leon:
Nie, przyszłaś, bo nie możesz o mnie zapomnieć.
Roxy
(Violetta) : Nie komplikuj wszystkiego. Proszę.

(w oddali) Gery:
Powiem całą prawdę Leonowi.

Leon:
Chcesz zaakceptować nasze uczucie. Po to właśnie przyszłaś.
Roxy
(Violetta) : Musze Ci coś powiedzieć. Musisz mnie wysłuchać.!

całuje ją!

Leon:
Violetta.?!

A więc wszystko jest już przeszłością. Leon zna prawdę, ale czy naprawdę musiał ją pocałować by odgadnąć, że to ona? Nie no błagam, takie zakończenie. Wiemy, że Leon nie będzie chciał wybaczyć dziewczynie tego, że go okłamała. Oszukiwała i podszywała się pod inną. Z zapowiedzi, która niebawem zostanie przetłumaczona wynika, że usłyszymy bolesne słowa.. : 'To ty sprawiłaś, że zakochałem się w Roxy' . Mogę przyznać, że z trudem wytrzymam miesiąc na kolejne odcinki.

https://38.media.tumblr.com/fda231abbc1be20aabaa45a7fa3ee26d/tumblr_ndeag6mx6K1thq6pyo1_500.gif

http://stream1.gifsoup.com/view2/20141012/5121539/violetta-3-roxy-violetta-y-l%C3%A9on-casi-se-besan-o.gif

Mam nadzieję, że te gify pozwolą Wam pamiętać, jak wyglądała historia Roxy. A Wy co sądzicie o całej sprawie Leona i Roxy?

4 komentarze :

  1. Oo matko bardzo Ci dziękuję, że to przetlymaczylas . Fajnie , że się ws wszystko wyjaśniło i teraz w sumie uszęśliwił mnie ten spokój w zapowiedzi 41 odcinka na początku ich rozmowa chociaż już później León się darł , ale ja strasznie Tęsknię za leonetta i po prostu już nie mogę bez nich wytrzymać . Czekam i czekam będzie dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję po raz kolejny kochanej Cande. ;*
    Jesteś przecudowna <3
    Leon mistrzu. !!!
    Ile odcinków ci to zajęło by to odgadnąć?!?!? SPORO
    Normalnie jesteś szybki jak Internet explorer. -.-
    Cos czuje że teraz będzie u Leonerty jeszcze gorzej.
    Wkurw*ony Leon.
    Brawo Violka ty to potrafisz pogodzić sie z chłopakiem.
    A ty Leon doskonale znasz swoja dziewczynę. ( czujecie ten sarkazm?)
    Ale cieszę sie że w końcu to koniec Roxy.
    Nie wytrzymam miesiąc.
    I jeszcze raz wielkie dzieki Cande. ;*
    Jesteś mistrzem. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję za kopiowanie. Patrz wordvioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek