piątek, 17 października 2014

Tłumaczenie - Rozmowa Leonetty + pocałunek Diecescy!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Cześć czołem. Mam nadzieję, że mnie jeszcze kojarzycie. Ostatnio zepsułam laptop i nie miałam dostępu do internetu, ale dziś znów go odzyskałam. Mam dla Was takie małe tłumaczenie jest to rozmowa Leonetty z 38 odcinka oraz pocałunek Diecescy z 39 odcinka.

Zapraszam do posta!


Tłumaczenie wykonała CANDE na bloga vilu4everpl.blogspot.com. Kopiowanie surowo zabronione!

Zacznijmy od Leonetty, która w tym sezonie niestety po raz kolejny przeżywa trudne chwile. Zobaczcie o co chodzi tym razem, i dlaczego znowu w całą sprawę wmieszana jest Roxy.



Violetta (śpiewa): Nawet jeśli stracisz wszystko i czuć będziesz ból, zawsze jest coś w twoim sercu co nie będzie trzymać urazy ani gniewu. Zawsze możesz liczyć na mnie ... przyjaciela.

Tak Leon, Roxy to ja.

Pech w tym, że chłopak jej nie słyszy, a ta później nie jest wstanie mu tego powtórzyć, dlatego w następnym odcinku możemy usłyszeć list miłosny jaki Leon pisze do Roxy. Cóż mogę powiedzieć, to już staje się śmieszne 3 sezony o tym samym. Błagam litości.

No dobra, po tym okropieństwu chcę Wam przypomnieć i przybliżyć scenę pocałunku Diego i Fran z 39 odcinka. Jesteście za tą parą?



Diego: Francesca zaczekaj!
Fran: Odejdź. Nie chcę z tobą rozmawiać!
Diego: Ale dlaczego?
Fran: Bo skończy się, że jak zwykle się pokłócimy.
Diego: Ale ja chcę porozmawiać, a nie się kłócić.
Fran: jestem szybka.
Diego: Słucham?
Fran: i tak ci ucieknę.
...
Diego: teraz mi już nie zwiejesz.

Jakie to romantyczne. Nie sądzicie? Podoba Wam się ta scena. Mnie wprost urzekła, podoba mi się to jak wspólnie tworzą prawdziwą historię.. w tym sezonie ich sceny są dla mnie bardziej ciekawe niż ciągłe kłótnie Leonetty. No okey, koniec małego porównania dwóch relacji jakie tworzą dwie różne pary, czekam na wasze komentarze z opiniami na temat tłumaczeń.

6 komentarzy :

  1. Diecesca słodziutka. <3
    Kur*a Leon ogarnij się !!!!
    Ja pier**ole to jest chore.
    Rzeczywiście jak założysz perukę nikt cię nie rozpozna.
    To się robi chore!!!
    A Leon już mnie rozpierd*ala!!
    Nie dość że zdjął jej z łba perukę to ona się przyznała ale nie bo kur*a się zakochał w dziewczynie którą kocha od trzech lat.
    To się robi porąbane. -,-
    Aż sie oglądać nie chce.
    Tak się cieszyłam na 3 sezon.
    Miały być takie cudowne wątki i wgl. A tu co?!?! Gów*o...
    Z odcinka na odcinek jest coraz gorzej.!
    Naprawde to się robi żenujące.
    Mam nadzieję że scenarzyści wymyślą cos nowego no i że poradzą Leonettę.
    Ale to też będzie głupie.
    I co ? Leon w końcu ( bo kiedyś musi) że Roxy nie istnieję. A wtedy nagle stwierdzi że kocha Violettę???
    Patola!
    Mój mózg zrobił pufffff.
    To będzie masakra jak będziemy czekać na Leonettę kolejne 30 odcinków.
    I ja chce Fedemiłe!!!

    A i jeszcze myślałam że wyrzucę laptop przez okno kody na końcówce Clement debil ( cement hahahaha wciąż mam bekę tego zjebanego imienia. XD) zbliżył się do Violetty bo chcial ją pocałować. No a Leoś to widział.
    Aż mi się nie chce wierzyć że Leon naprawde uwierzył i zakochał się w Roxy.
    Czasami mam wrażenie że on udaje. Albo jak miał wypadek to cos mu się poprzestawiało. Chyba nie może być aż tak głupi!!!
    Ubóstwiam Leosia ale ostatnio mam ochotę pojechać do BA a walnąć mu w tą piękną główkę. -,-

    Po raz kolejny bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo dziękuję Ci Cande za tłumaczenie. <3
    Jesteś cudowna. ;*
    Naprawde wszyscy to doceniamy. ;*
    Te amo
    Madzia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. O bosz wielbię Diecesce to taka słodka para ♥
    A na temat Leonetty to nawet nie chcę mi się gadać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A co dokładnie Leon napisał do Roxy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co Diecesca była mi obojętna a teraz jestem bardzo xa nimi i oczywiście za Brodmila ale Leon nie maskara !!!! JA JUŻ NIE MOGĘ WYTRZYMAC BEZ LEONETTY TO JEST MASAKRA ile jeszcze TU MIAŁA BYĆ MIŁOŚĆ DO KOŃCA CZY WY PAMIETACIE ODCINEK 79 2 SEZONU BO JA DOKLADNIE NIKT NAS NIE ROZDZIELI ZAWESZ BEDZIENY RAZEM ! JA JESTEM PO PROSTU ZAŁAMANA !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ich <3 Fran i diego <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą parę i nie mam tego zazłe że są razem w 2 sezonie na początku nie lubiłam Diego ale pod koniec sezonu się zmienił

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek