poniedziałek, 13 października 2014

Ważna informacja!

Hej wszystkim! Dziś wyjaśnię dlaczego nie było mnie tak długo na blogu,więc.....
                                                        Zapraszam do rozwinięcia!

Chyba każdy z was zauważył że nie było mnie trochę czasu na blogu,piszę ten post aby wam wszystko wyjaśnić :)
1.Szkoła-jest to jedną z głównych przyczyn braku postów.Ostatnio był taki okres gdzie w jednym tygodniu pojawiło się dużo sprawdzianów i kartkówek,tak sobie akurat wypadło na ten tydzień.Nie miałam czasu nawet wejść na komputer,jedynie co to mogłam wejść szybko na telefon.Potem wracałam do domu i jak nie czytałam książki(lektura) to odrabiałam lekcje a jak nie to,to uczenie się! ISTNA MASAKRA!Pewnie jeszcze sobie myślicie,że wy byście znaleźli chwilę,więc przedstawie wam mój plan an dzień. Wracam do domu o 15:00,20-minutowy odpoczynek i biorę się za lekcję to mi zajmuje jakąś godzinkę,potem czytam lekturę,którą niedługo omawiamy i bardzo bym chciała dostać 5 ze sprawdzianu.Po przeczytaniu kilku rozdziałów dennej książki,uczę się słówek do angielskiego (ponieważ nasza głupia pani robi niezapowiedziane kartkóweczki ze słówek-jest ich około 80).Pod koniec dnia przypominam sobie wszystko ze szkoły,żeby potem w szkole nie wyjść na głupka.Około 18:30-19:00 mogę mieć odpoczynek.Nie chce mi się już pisać postów tym bardziej że mam jeszcze drugiego bloga martina-te-amo.blogspot.com serdecznie zapraszam!
Mam wielką nadzieję,że mnie zrozumiecie i nie zapomnicie o mnie! :D
~Olcia

2 komentarze :

  1. Rozumiemy.
    Przeciez każdy z nas jest uczniem.
    I wiemy co to znaczy miec ciężki tydzień.
    Ważne że z nami ciągle jesteś;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek