piątek, 24 października 2014

Wyjaśnienia..

Przeczytajcie!

Bardzo was chciałam przeprosić......ja wiem,że nie ma postów,ale ja po prostu nie mam czasu.
Niektórzy mają taki luz bo chodzą do 5 klasy i w następnym roku mogę się zacząć starać o dobre oceny.Mój czas luzu minął jestem w 6 klasie i nie mam ostatnio czasu.Z matmy mam korki,ponieważ nic nie umiem :D. Troszkę chciałabym się skupić teraz na moich ocenach.Jak znajdę czas to coś na pewno napiszę.Nie którzy zrezygnowaliby z tego bloga.Lecz mi na nim bardzo zależy.
Jak się nie uczę to mam też inne zajęcia dodatkowe...
Naprawdę proszę o zrozumienie mnie...
A niektórym o zastanowienie się co piszą.

5 komentarzy :

  1. Rozumiem cie mam nadzieje ze znajdziesz czas i cos napiszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko jak ja lubię gdy tak wyjaśnasz <3 Też jestem w 6 klasie ijest MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawówka to luuuuzik, zobaczysz jakie jest gimnazjum...

      Usuń
  3. Rozumiem cię doskonale.Ja jestem w piątej klasie ale wcale nie jest tak kolorowo.Mam dużo nauki i mam z Angielskim tak jak ty z matematyką

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy. ;*
    Ważne żebyś z nami była <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek