wtorek, 21 października 2014

Wywiad z Damienem Lauretta

Kto nie czytał ma okazje

Uwaga nowe ciacho w ,,Violettcie ''
Francuski przystojniak zdradził nam, czy ma dziewczynę,
jak dostał role w serialu i jakie jest jego
największe marzenie !
Nie możesz się już doczekać trzeciego sezonu serialu ,, Violetta '' ?
Specjalnie dla Ciebie przepytaliśmy nowego przystojniaka, który pojawił się 
w Studio On Beat i nieźle tam namiesza...

Bravo GiRL! - Jak udało ci się dostać rolę w serialu ,, Violetta '' ?
Damien Lauretta - Oj, nie było łatwo .Na castingu pojawiło się wielu kandydatów.
Eliminacje trwały aż 6 miesięcy. Musieliśmy udowodnić, że umiemy nie tylko grać,ale także śpiewać i tańczyć .
BG! - Czy już się zadomowiłeś ?
D.L - Jasne, od kiedy przyjechałem, wszyscy aktorzy i ekipa byli dla mnie bardzo mili.
Rozumieli, że znalazłem się w całkiem obcym kraju, i robili wszystko, bym poczuł się tak jak w domu
BG! - Jesteś jedynym Francuzem w obsadzie. Czy znasz hiszpański ?
D.L - Nie, na maturze kompletnie mi nie poszedł ten język.
Dopiero gdy mnie wybrano, ostro wziąłem się do nauki. Na szczęście na miejscu, w Argentyne
słówka szybciej wchodzą mi do głowy. No i pomagają mi nowi kumple. :)
BG! - Jakie wrażenie zrobiły na Tobie koleżanki z planu ?
D.L -Bardzo lubię Martinę Stoessel. Lodovica Comello także jest bardzo miła... Mercedes najbardziej mnie zaskoczyła! Jest zupełnie inna prywatnie niż postać, którą gra w serialu.
Ma fantastyczne poczucie humoru. Potrafi każdego rozbawić. To niesamowita dziewczyna.
BG! - A z kim spędziłeś najwięcej czasu podczas przerw w kręceniu ?
D.L - Z Facundo Gambande. który gra Maxi'ego. To świetny kumpel. No i z Macareną Miguel  Busto. Oboje jesteśmy nowi, więc trzymamy się razem. ;)
BG! - Zdradzisz nam coś na temat nowej postaci ?

D.L - Gram Francuza, Clementa. Jego ojciec jest bardzo bogaty, ale on nie chcę być postrzegany tylko jako jego syn. Dlatego pojawia się w Studio jako ktoś zupełnie inny. Zmienia ciuchy, uczesanie...Nikt nie wie kim na prawdę jest.
BG! - Brzmi tajemniczo! Czy Clement będzie miał romans z Violettą ?
D.L - Gram francuskiego podrywacza, więc...Na pewno będzie blisko Violetty i spróbuje ją poderwać, ale więcej nie mogę powiedzieć. ;)
BG! - Zostawiłeś może we Francji dziewczynę ?
D.L - Nie, z nikim się nie spotykam. Tyle ostatnią dzieje się wokół, że nie mam czasu na związek. Za dużo pracuje. Na razie najważniejsza jest dla mnie kariera
BG! - Fani serialu już cię rozpoznają ?
D.L - W Europie nie, ale gdy jestem w Argentynie lub w Hiszpanii, zdarza się, że ludzie proszą mnie o autograf. Szczególnie, gdy wychodzimy gdzieś całą paczką.
B.G! - Twoje największe marzenie to ?
D.L - Chcę nagrać własną płytę i występować na scenie!
Brał udział we Francuzkiej edycji X factora 

Podoba się wywiad ? 
Klaus//<3 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek