niedziela, 9 listopada 2014

Blog Kulinarny Angie [Roladki z Wędzonego Łososia]

Kolejny raz przychodzę do Was  z tym postem,ponieważ cieszy się on wielką ilością odsłon za co bardzo Wam dziękuje. No to ... Jeżeli chcecie się dowiedzieć jak przygotować takie roladki 
ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA !

Tradycyjnie o to link do tego odcinka

Potrzebujesz : 
-Łosoś wędzony 
-Mozzarelle 
-Liście sałaty 
-Liście czerwonej cykorii 
-Ziarna sezamu 
-Słodką paprykę 
-Maliny 

Dodatkowo :
-Folia spożywcza
- Półmisek 
-Deskę 

Przygotowanie: 

Na desce rozłożyć  dwa kawałki foli spożywczej.Następnie na foli ułożyć łososia w taki sposób aby się dotykał i był w kształcie prostokąta  .


Na warstwę Łososia ułożyć listki sałaty i cykorii oraz mozzarelle.Dodać sól i pieprz do smaku .


Następnie zrolować szczelnie łososia,a potem folię.Powinno nam wyjść coś w rodzaju 
"cukierka" Potem odłożyć naszą roladę na około 3 godziny do lodówki 


Po tym czasie wyjąć ją z lodówki i odwinąć ostrożnie z foli .
Do półmiska wsypać sezam i obtoczyć w nim roladę a następnie pokroić na mniejsze kawałki .


Pokrojonego w ten sposób łososia ułożyć na talerzu i ozdobić słodka papryką malinami 



SMACZNEGO ♥ ! 



5 komentarzy :

  1. postanowiłem zrobić roladki i wyszły przepyszne, a ogólnie to niezły pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę przepyszne! Zrobiłam, gdy byli u nas dziadkowie i (serio!) zachwycali się tymi roladkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie wyjmuje łososia z lodówki napisze wam jak mi wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie włożyłam łososia do lodówki, mam jeszcze 9 lat ale chyba dobrze mi poszło. ;) Robię te roladki rodzicom bo mają już 12 rocznice. ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek