piątek, 21 listopada 2014

Czy mam przejąć?

Pewnie wiele osób sie zastanawia "Co?" . A więc  zapraszam do czytania!

Ostatnio nasz blog przeżywa kryzys. Pewnie dostrzegliście  ze post jest na 2-3 dni. Teraz kochani jest szkoła, a przed wystawieniem ocen każdy bardziej się przykłada do nauki.
Z naszej redakcji odeszły cudowne dwie redaktorki @GosiaFerro a także @OlciaOleńka . Od ich zrezygnowania z bloga ( musze tu dopowiedziec ze zadna z nich nie została wyżucona z bloga przez Kaline) blog stracił czytelników  . Dla tego o to moje pytanie - Czy mam przejąć "Recenzje blogów" ? Ja bym chętnie to zrobiła. Zrecenzjowałabym od nowa blogi. A o to MÓJ przykładowy regulamin :
· Blog nie koniecznie musi być o Violettcie
· Moze byc z opowiadaniami lub taki jak nasz.
· Na blogu powinny byc juz dwa posty nie licząc powitalnego.
· Autor moze swoj bloga TYLKO RAZ zgłosić.
No to na tyle ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek