sobota, 1 listopada 2014

Diego - kolejna gwiazda w Tańcu z Gwiazdami





Niecałą godzinę temu  na Facebooku Diego Dominguez , serialowy Diego , dodał ciekawy post !
Zapraszam do rozwinięcia !



Nie dawna , bo 4 października nasza gwiazda Martina Stoessel była we włoskim TzG . 
Występ wyszedł cudownie , chyba każdemu się podobało to w jaki sposób i do jakiej muzyki porusza się Tini . 







Weszłam na Facebooka , a tam zadziwiła mnie pewna wiadomość , gdzie to Diego pisze , że wystąpi w tym samym show , w tym samym państwie co Martina !



Tłumaczenie macie już na zdjęciu . 

 Jestem ta wiadomością dość oszołomiona , ciekawa jestem jak się zaprezentuje i do jakich piosenek będzie tańczył . Czy coś zaśpiewa ? Myślę ,że tak . Spodziewam się kantylenowego wykonania "Yo soy asi"

W każdym razie możemy spokojnie na kanale Rai 1 

Cyfrowy Polsat - kanał 242 
NC + - kanał  238 
Lub [tu] - live Rai 1 na internecie 

DIEGO DOMINGUEZ WYSTĄPI W DNIU 8 LISTOPADA 2014 ROKU  O GODZ. 21.10                   ( najprawdopodobniej , gdyż o tej godzinie występowała Martina Stoessel ) 


Zdziwiliście się tą wiadomością ? Będziecie oglądać ?



PS Mam pytanie , chcecie żebym zrobiła post z pytaniami do mnie od Was ,a n które odpowiem ?

3 komentarze :

  1. Ale fajnie. ^.^
    Muszę to zobaczyć!!!
    Na pewno sobie poradzi.
    Tak tak tak. Chcemy taki post. ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Si! xD Moja nauka z Renifer Niko się przydaje xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek