czwartek, 13 listopada 2014

Konkurs od redaktorki Mercedes Lambre-Przypomnienie

Witam was!Zorganizowałam ostatnio konkurs i chciałabym wam przypomnieć o nim,ponieważ aby się odbył potrzebuję więcej prac.

Konkurs będzie konkursem plastycznym.Żeby się odbył musi wziąść w nim udział minimalnie 5 osób.Do 1 grudnia na adres mer.lambre@tlen.pl możecie wysyłać mi swoje prace.Zadaniem jest narysowanie kogoś z Violetty.
Nagrody:
Wygra jedna osoba a w nagrodę będę komentować jej bloga,zaobserwuję go,jej praca pojawi się na tym blogu oraz otrzyma dyplom i kolaż.


Jeżeli do 1 grudnia nie dojdzie jeszcze kilka prac przedłuże termin ich oddawania do5-10 grudnia.Mam nadzieję że wyślecie swoje rysunki ponieważ na razie mam za mało prac.

Powodzenia!
 

3 komentarze :

  1. Redakcja może brać udział? Ile przyszło ci prac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też , i już wysłałam Francesce

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek