niedziela, 9 listopada 2014

Konkurs - wygraj spotkanie z Justyną Bojczuk!


Nasz Disney postanowił zaszaleć i zorganizował dla nas konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Justyną Bojczuk, która podkłada głos pod Ludmiłę oraz będzie grać w 3 sezonie Violetty. Nie jeden fan fioletowego serialu na pewno skusi się na wzięcie udziału. Koniecznie rozwińcie post!




Konkurs trwa od 6 do 27 listopada, wyniki zostaną ogłoszone 11 grudnia. Macie więc sporo czasu!
Zadanie konkursowe: Zaprojektuj kreacje sceniczną dla wybranej bohaterki z ,,Violetty’’!

Nagrody: Spotkanie z Justyną Bojczuk, jednodniowy pobyt w Warszawie w 5-gwiazdkowym hotelu, zakupy ze stylistką, płyta EN GIRA, sekretnik 3, książka kucharska, książka sceniczne kreacje. 1500 zł. Na zakupy ze stylistką.

Prace wykonane techniką dowolną należy wysyłać na e-mail disneychannel_konkursy@hypermadiaisobar.pl

Disney pragną również podkreślić, że możecie czerpać inspiracje z ,,Violetta: sceniczne kreacje'', jednak jurorzy szukają oryginalnych prac, więc nie przesadźcie z kopiowaniem. Konkurs jest bardzo ciekawy, i nie jednemu v-lover's na wieść o nagrodach serce zaczęło mocniej bić, do takich osób zaliczam się również ja. Na początku, gdy dowiedziałam się o konkursie miałam ochotę krzyknąć na cały głos ,,Wezmę udział i jeśli wygram, pójdę się powiesić z wrażenia''. Jednak nie mogę i jestem z tego powodu smutna, powiem nie spełniam wszystkich warunków, a mianowicie jestem za mała. Pewnie ten problem spotka wielu osób, ale jeśli spełniasz kryteria wiekowe koniecznie weź udział!

Jedynym ograniczeniem jest to, że udział mogą brać jedynie osoby, które ukończyły 13 rok życia.

Zamierzacie brać udział? Podoba wam się konkurs?

4 komentarze :

  1. Ja mam 10 lat :( :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 12!!!! Heuheu ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdy ukończy się 13 za 1 miesiąc czy można wystartować? Proszę o szybką odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek