czwartek, 20 listopada 2014

Małe zamieszanie.

Kilka dni temu,w internecie pojawiło się pewne zdjęcie  Tini i Jorga...
                                  Zapraszam do rozwinięcia!



                               
Jeszcze nie tak dawno w internecie pojawiło się pewne zdjęcie:
Wszyscy sobie pewnie pomyśleli,że pewnie oni są parą....Poczytałam trochę w internecie i okazało się..,że to tylko zdjęcie do gazetki.Sami widzimy na załączonym obrazku,iż ubrania wskazują bardziej na Leona i Violę.
Wiele z was pewnie zadawało sobie pytania:co na to ich druga połówka?Uwierzcie też sobie to pytanie zadawałam..i może niedługo naprawdę staną się parą.Nikt tego nie wie..a Tini sama powiedziała,że nie wie czy chce z Peterem spędzić resztę życia..




Hej! Przepraszam,że tak długo mnie nie było,ale jestem chora i nie mam zbytnio siły na robienie czego kolwiek.Zauważyliście pewnie po jakości posta..

Co o tym myślicie?Podobał wam się post?

5 komentarzy :

  1. Jesteś najgorsza!!!!

    Ne nawidze cię!!!!!

    Za krótkie posty!!!

    Nie umiesz pisać postów!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie.najwidoczniej nie przeczytałeś posta do końca,gdzie wyjaśniła,że post jest krótki i nie zbyt dobrej jakości,ponieważ jestem chora i się źle czuje.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Olcią

      PS: Bardzo cię lubie z redakcji

      Usuń
  2. Post bardzo fajny <3
    Leonetta <3
    Niech Tini zerwie z Peterem nie pasują do siebie i sądze że on jest z nią dla sławy :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak sądzę i chciałabym aby Tini i Jorge byli razem ale to ich decyzja pozdrawiam; )

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek