czwartek, 13 listopada 2014

Mały konkursik

Kochani postanowiłam zrobić konkurs . A jaki? Dowiecie się dalej w poście.

Dla tych którzy mnie nie pamiętają.
Jestem Marcela i prowadze nowego bloga z opowiadaniami - violanowezycie.blogspot.com
Jestem na blogu od sierpnia tego roku. Tym razem postanowiłam zrobić konkurs  dla młodych kucharek bądz kucharzy. Niestety nie będzie on miał nagrode rzeczową bo to sa powody prywatne i dlatego nie dam rady takiej rzeczy zrobic. Za to nagroda będzie
· upublikowanie pracy
· dyplom
· dołączenie na blog z opowiadaniami
· napisanie pare postów z seri Gotuj i piecz z Leónetta
· niespodzianka
A konkurs będzie polegał na
- zrobieniu jednej rzeczy jadalnej ( ciastko , ciasto, koktajl , sałatka)
- ładnie ja przygotować
- napisać krótki przepis
- zrobić swojego przysmaku fotke i wysłać ja na mojego maila razem z przepisem.
Zasady ( punkty oznaczaczone "*" są najwazniejsze)
· nie ma kupowania juz gotowej rzeczy*
· można zrobić z jednego z przepisów z seri o gotowaniu
· trzeba napisać przepis *
· nie wolno ściągnąc foty z netu*
· najlepiej zeby widać bylo na zdjęciu waszą dłoń
· w temacie maila piszemy "konkurs -V3P kuchnia"*
· prace wysyłamy na marcelinadrb@gmail.com *
· prace wysyłamy do 19 grudnia tego roku*
· redakcja udział brac moze , nie będzie faworyzowania

Mam nadzieje ze udział ktoś wezmie.
Jest to konkurs w całości odemnie chyba ze Kalina tam cos wymysli to ta niespodzianka moze byc rzecz jesli nie będzie jakis utrudnień.

Życze powodzenia!

1 komentarz :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek