piątek, 14 listopada 2014

pierwszy tydzień

Za nami już pierwszy tydzień Violetty po polsku !;)



Na Disney Channel Polska puszczono już 5 odcinków naszego ulubionego fioletowego serialu ;)
I jak wrażenia ???
Bo dla mnie bosko , mimo tego ,że oglądałam odcinki po hiszpańsku to i tak za bardzo nie wiedziałam o co chodzi w tych najważniejszych scenach .
Teraz wszystko jest jasne !
Bosko :)
Dowiedziałam się dużo rzeczy , nie wiem czy ty to też zauważyłyście ,ale w serialu oznajmują ,że to ostatni rok  w Studiu ...
Szczerze , jak to słyszę ... To robi mi się na prawdę przykro ...;'(
...
Tak fajnie jest usłyszeć te wszystkie piękne chwile po polsku , jak oni to mówią , w jaki sposób się do sobie zwracają .Mowa tutaj o naszych ulubionych parach między innymi ; Leonetta <3 , Brodmila <3 , trudne , ale tez i piękne chwilę Marceski , Fedmila , Naxi,Ramaolga i wile śmiesznych jak i bardzo ważnych scen <3
Jak podsumujecie ten tydzień wrażeń ?
Napiszcie w komentarzach jaka wam chwila o której nie miałyście pojęcia słysząc po hiszpańsku utkwiła wam w sercach ...<3
Ja przyznam , że każda były wyjątkowa i na pewno będę je wszystkie pamiętała do końca życia <3

1 komentarz :

  1. Uwielbiam ogladac trzeci sezon ;)
    Zapraszam violetta-fanstrefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek