niedziela, 2 listopada 2014

Pytanie+Prośba



Hej kochani!Mam do was pewną prośbę i pytanie.Zapraszam do rozwinięcia!
Zacznijmy od pytania.Bardzo lubię ten blog i zależy mi żeby być na nim redaktorką.Na tym blogu najważniejsi są dla nas czytelnicy-czyli wy.Bez was nie byłoby bloga,więc chcielibyśmy żebyście odwiedzali tego bloga i czytali posty na nim.Chciałabym wiedzieć czy podobają wam się moje posty,co mogę zmienić żeby bardziej wam się podobały i co mogę dla was zrobić.Jeśli chcecie post o czymś możecie poprosić mnie o to w komentarzu pod tym postem.Możecie mnie także prosić o recenzję różnych przedmiotów ponieważ mam zdecydowaną większość przedmiotów z Violetty.

Mam do was pewną prośbę.Zwracajcie uwagę na mój "Nick".Jestem MECHI Lambre,a nie MEREDES lambre.Mercedes jest już zwolniona więc proszę nie mylcie nas.Zdarzyło się kilka takich sytuacji że wzięto mnie za Mercedes więc proszę zwracajcie na to uwagę :)

2 komentarze :

  1. Ja ciebie lubie twoje posty są ciekawe chciałabym abyś zrobiła kiedyś post gdzie byś dodała zdjęcia z sesji np. Lodo, Alby itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są świetne.
    A z recenzjami to fajny pomysł.
    Możesz dodac jakąś recenzje no te posty są naprawde fajne.
    A co do reszty twoich postów to nie mam zastrzeżeń. Wszystkie są cudowne.;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek