niedziela, 9 listopada 2014

Recenzje blogów


Pamiętacie post, w którym mogliście zgłaszać swoje blogi do recenzji? Dzisiaj przychodzę do was z opinią o nich. Zrecenzuje dwa blogi, które wybrałam, nie jest to na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Ci, których musiałam pominąć niech dadzą link w komentarzu pod tym postem!

Nie wybieram blogów na podstawie tego, który jest lepszy.

          
                   ,,Violetta: Przeżyj to jeszcze raz''

Z tego co się orientuje bloga prowadzi kilka osób. Są na nim opowiadania. Miałam pierwszy raz styczność z tym blogiem więc musiałam przeczytać choć jeden rozdział i ,,przejrzeć'' bloga.

Wygląd: Bardzo ładny, profesjonalny. Szczególnie zaintrygował mnie nagłówek. Tło ma ciekawą kolorystykę. 
Daje 10/10.

Posty: Ogólnie są bardzo ciekawe, są tam organizowane konkursy. Odstępując od tematu napisałam już one shot'a i będę wysyłać gdy sprawdzę, więc dziękuje za link do bloga ♥ Jeśli chodzi o opowiadania, tutaj mam kilka zastrzeżeń. Autorka posiada wielki talent, ale opowiadanie opiera się praktycznie na samych dialogach. Mam niewielkie doświadczenie z pisarstwem i wiem, że opisy powinny być o wiele, wiele dłuższe. Do tego dialogi pisane są źle. Pokaże twoje błędy na przykładzie, przypatrz się uważnie i mam nadzieję, że zrozumiesz:

Źle: - Cześć. - Powiedziała.
Dobrze: - Cześć - powiedziała.

Zwróć uwagę na kropki i małe litery.

Długo zastanawiałam się, jaką ocenę dać właśnie ze względu na te opowiadania. Powiem tyle, że wejdę na tego bloga za jakiś czas i mam nadzieję, że dialogi będą napisane poprawnie i opowiadanie będzie składało się również z opisów. Na chwilę:
Daje: 6,5/10

Dodatki: Nie ma przesady. Blog nie ogranicza się do samego archiwum. Jestem zadowolona.
Daje: 9.5/10

Ocena ogólna: 8,5/10. Nie będę rozpisywać się dlaczego, zrobiłam to w poszczególnych punktach. Blog podoba mi się mimo wszystko.


                                
                                               ,,Disney Channel Polska''

Wygląd: Mi szczerze nie podobają się ruchome nagłówki, ale to moje zdanie. Blog jest jak się domyślam w większości o Violetcie, a nagłówek mówi mi, ze jest o diseny'u, a Violetta to serial, który wtapia się w resztę. Z tego powodu jestem nie zadowolona. Jednak ocenę wyglądu ratuje specyficzne tło oraz nienaganny wygląd postów.
Daje: 6/10

Posty: Fajne, ładnie ubrane w zdania. Czasem zbyt krótkie.
Daje: 9/10

Dodatki: Tutaj również jestem zadowolona. Nie przesadnie, ładnie, fajnie pomyślane.
Daje: 10/10

Ocena ogólna: 9/10. Tutaj również nie będę się rozpisywała z tego samego powodu co wcześniej.

Zgłaszajcie swoje blogi!


9 komentarzy :

  1. Proszę :) http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę : martina-te-amo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za recenzję :) Wezmę pod uwagę Twoje rady, gdy będę pisać następny rozdział :)
    Wiesz, jeśli chodzi o te kropki i wielkość liter to staram się zwracać szczególną uwagę, ale jak piszę długo to oczy trochę wysiadają i nie widzę wszystkich błędów.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah postarasz się... hahaha

      Usuń
    2. Skoro taki odważny jesteś z anonima to napisz z normalnego.
      Ciekawe czy bd taki chojrak jak teraz... .
      I napisz swoje opowiadanie to zobaczysz jak to ciężko pisać db rozdziały.
      Nie pozdrawiam

      Usuń
  4. 11martinavioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. violetta-viola-vilu-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek