czwartek, 6 listopada 2014

Witam ~ Gosia Ferro

Hola. Nazywam się Gosia i mam 11 lat. Jestem nową redaktorką na tym blogu. Ten post będzie krótki, ponieważ miał on na celu przekazanie wam tej informacji. Będziecie otrzymywać ode mnie posty rozrywkowe, modowe, czasem recenzje lub tłumaczenia. A newsy  fioletowego świata to standard.


Abyście mogli mnie lepiej poznać zdradzę wam, że interesuje się śpiewem oraz tańcem. Lubię również pisać opowiadania lub wiersze.
Posty będę starała się dodawać co dwa dni, natomiast te rozrywkowe często będą pojawiały się niestety tylko w weekend, ponieważ wymagają dużo czasu, a jak wiadomo - szkoła.

I to będzie na tyle. Mam nadzieję, że moje posty przypadną wam do gustu. Adios.

5 komentarzy :

  1. Jest juz redaktorja ktora dodahe posty modowe. Marcela Dbr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. I co z tego, dwie redaktorki od mody, to częstsze posty modowe.
      2. Ortografia i interpunkcja mówi CZEŚĆ :)

      Usuń
    2. O japier a moze nie jestem polkom?

      Usuń
    3. To niczego nie zmienia, a tak poza tym to piszę się Polką, i nie używamy przekleństw :)

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek