niedziela, 2 listopada 2014

Wywiad z Martiną




W recenzji "Violetta Lux" poprosiliście mnie o wywiad z Martina umieszczonym w tym magazynie.Mówi w nim o tym co czuje podczas koncertów,co w nich lubi a czego nie.Zapraszam do przeczytania wywiadu.



Czy podczas każdego występu jest tak samo?I jak to możliwe,by przez ponad dwie godziny Martina
mogła wyglądać tak pięknie-mimo zmian strojów i dekoracji?Zapytaliśmy o to podczas wywiadu!

Redakcja: Przez wiele miesięcy podróżowaliście z koncertem:Violetta.Co czułaś przed wyjściem na scenę?
Tini: Wielką tremę i nerwy!Widziałam tyle osób czekających na nasz występ.Aż się we mnie wszystko trzęsło!

R: Ale czemu?To musi być cudowne słyszeć jak tłum śpiewa wasze piosenki.A których momentów najbardziej nie lubiłaś podczas występów?
T: Hmm..Niech pomyślę . Najgorzej znoszę zmianę strojów.Muszę w kilka minut całkowicie zmienić swój wygląd.Zawsze myślę,że nie zdążę. A kiedy to jednak się udaje,za każdym razem przemyka mi przez myśl :To jakiś cud!

R: Jak udało wam się nauczyć tańców,piosenek i skończyć nagrywanie trzeciego sezonu?Przecież ciągle byliście w  tarasie koncertowej.Wszystko trzeba było zrobić na raz i na czas!
T: To prawda.Było bardzo dużo pracy,ale tak dobrze nam się współpracuje,że wszystko udało się zrealizować.Super!

R: Ciągle podróżujesz.Jesteś już ekspertem od pakowania walizek?
T: Uwielbiam poznawać nowe kraje.Jest w tym trochę szaleństwa.Czasem o tym,które miasto odwiedzę jako następne,dowiaduję się od moich fanów!A walizki pakuję już trochę...Automatycznie,I tylko zawsze mam nadzieję że niczego nie zapomniałam!

Wywiad dość krótki,ale można się trochę dowiedzieć,prawda?

Podobał wam się wywiad?Dowiedzieliście się czegoś co was zaciekawiło?

3 komentarze :

  1. Super post, jak i wywiad :)))
    Dzięki, że przepisałaś go :) <3
    Zmiana strojów... Dziwne, że podejrzewałam to wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad .
    Dziękujemy że go umieściłaś;*
    To ze strojami to prawda. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ☆★☆ i fajny wywiad

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek