sobota, 31 stycznia 2015

(Konkurs) I ♥ Violetta


W poprzednim odcinku 'I Violetta' dziewczyny mówiły o konkursie, o którym powiedzą w następnym odcinku, a właśnie dzisiaj mogliśmy się dowiedzieć o jaki konkurs chodzi! Zapraszam na rozwinięcia.
Tak więc właśnie, konkurs, ale nie nie jest byle jaki konkurs. Przypadnie on na pewno tym, którzy mieszkają  w Warszawie. Ale nie tylko, gdyż każdy z Was zapewne chciałby wystąpić w programie, a szczególnie w tym!


Zadanie konkursowe:

Trzeba odpowiedzieć na 5 pytań dotyczących Violetty, a następnie trzeba się wystylizować na jedną z postaci i wysłać swoje zdjęcie na stronę Disney'a z uzasadnieniem dlaczego właśnie ta postać.

Nagroda:

Nagrodą jest występ w finałowym odcinku 'I ♥ Violetta'!
Na pewno jest to duża nagroda, ale jest też wyzwanie, które myślę, że nie jest dla Was takie trudne i chętnie weźmiecie w nim udział, bo na pewno warto.

Pytania znajdziecie *tutaj*
Żeby wziąść udział w konkursie musicie mieć od 6 do 16 lat i trzeba to zrobić na zgodą opiekuna. Konkurs trwa od dzisiaj do 20 lutego do godziny 16! Tutaj macie wypowiedzi Wiktorii, Sylwii i Sonii za kogo się przebrały i dlaczego:


Wiktoria
"Zdecydowałam przebrać się za Brodueya gdyż poznałam go na planie zdjęciowym serialu "Violetta". Wydał mi się niezwykle sympatyczny."

Sylwia
"Wybrałam Cami, bo uważam że jesteśmy do siebie podobne pod wieloma względami. Mamy podobne głosy, podobnie wyglądamy i się zachowujemy."

Sonia
"Przebrałam się za Violettę, ponieważ uważam, że jesteśmy do siebie dosyć podobne. Poza tym Violetta jest dla mnie inspiracją muzyczną."

Podoba Wam się konkurs? Weźmiecie w nim udział?

6 komentarzy :

  1. Konkurs naprawdę cudowny! Masz rację, to nie lada wyzwanie, ale wystąpić w finałowym odcinku "I <3 Violetta" - to coś niesamowitego! Ja raczej nie wezmę udziału, bo na pewno mam marne szanse. A ty bierzesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spróbuję swoich sił, tylko kompletnie nwm za kogo się przebrać, jestem raczej podobna do Francesci lub Leona :P Ale chyba wybiorę Fran, chociaż nwm kompletnie jak się za nią przebrać ;)

      Usuń
  2. Super jest ten konkurs! Ja raczej nie wezmę udziału. Kompletnie nie wiem za kogo mogłabym sie przebrać. A poza tym nie wyobrażam sobie mnie w odcinku I❤️Violetta. A może jednak sama nie wiem. Jeszcze to przemyśle. W końcu mam troche czasu. Jestem bardzo ciekawa za kogo przebiorą sie różne osoby i jak będzie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs niesamowity!
    Już wzięłam udział :)
    Co prawda wątpię, żebym wygrała. Ale przecież nic nie szkodzi spróbować.
    Chciałabym wystąpić w 'I♥Violetta'. Jak chyba większość V-lovers.
    Ciekawa jestem, kto wygra. Już nie mogę doczekać się ogłoszenia wyników.
    Ostatni odcinek na 1000% będzie niesamowity! Jeju, mam jakiś dziwny zaciesz xD
    Dzięki za post. Gdyby nie on nie wiedziałabym nic o konkursie.
    Papatki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs. Myślę, że spróbuje. Może akurat się uda. Choć w to wątpię... Na pewno będzie mnóstwo osób. Na pewno większość dobrze odpowie na pytania. Poza tym nie wiem jak i za kogo mogłabym się przebrać. Nawet nie mam podobnych ubrań. Nie wyobrażam sobie też siebie w I♥Violetta. W ogóle nie wyobrażam sobie siebie w telewizji. Ale chciałabym poznać Wiktorie, Sylwię i Sonię. Ciekawe kto wygra i za jaką osobę się przebierze :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs. Myślę, że spróbuje. Może akurat się uda. Choć w to wątpię... Na pewno będzie mnóstwo osób. Na pewno większość dobrze odpowie na pytania. Poza tym nie wiem jak i za kogo mogłabym się przebrać. Nawet nie mam podobnych ubrań. Nie wyobrażam sobie też siebie w I♥Violetta. W ogóle nie wyobrażam sobie siebie w telewizji. Ale chciałabym poznać Wiktorie, Sylwię i Sonię. Ciekawe kto wygra i za jaką osobę się przebierze :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek