sobota, 31 stycznia 2015

(Prasa) Martina,Jorge i inni w Fun Clubie!


Witam was!Ostatnio wyszedł nowy numer magazynu Fun Club.Nie zabrakło w nim Martiny,Jorge,Diego,pojawił się nawet Damien!Chcecie przekonać się o tym czego Martina bała się w szkole,jak wyglądały relację Jorge ze szkolnymi koleżankami,i sprawdzić co jeszcze piszą o naszych idolach?Zapraszam do rozwinięcia!
Już na pierwszy rzut oka na okładce widzimy Martinę.Na środku gazetki umieszczony został napis "Słodkie sekrety gwiazd" a tuż nad nim dopisek "Czego MARTINA bała się w szkole?"

W spis treści na oczy rzuca się zdjęcie Jorge z namalowanym dymkiem "Dziewczyny po prostu mnie lubią"i dopiskiem "Jorge Blanco radzi,jak zdobyć przyjaciół w nowej klasie!"

Teraz możemy przejść już do zapowiedzianego tematu z okładki dotyczącego m.in. Tini Stoessel.Pod jej zdjęciem zamieszczony jest krótki tekst o niej na temat tego,czego bała się w szkole.

 "Bałam się nauczycieli". Choć aktorka Martina Stoessel (17.l.) lubiła się uczyć,swoich dawnych nauczycieli nie wspomina zbyt dobrze."Niektórzy z nich byli wymagający.Kiedy coś mi nie wychodziło,czułam na sobie ich wzrok",wspomina gwiazda.Oczywiście starała się zbierać dobre oceny,ale kiedy ma się niewiele lat,nie wszystko wychodzi tak jak trzeba."Strasznie się tym stresowałam.Chciałam być najlepsza,i bałam się,że mi się to nei uda.-Dodaje Tini.Na szczęście przekonała nauczycieli do siebie.W końcu uważali ją za zdolną uczennicę!


Dalej zamieszczony jest artykuł dotyczący Jorge,z nagłówkiem " Jorge Blanco: "Ciągle musiałem szukać nowych przyjaciół"

                                            W dzieciństwie aktor bywał samotny.Jak sobie radził?
Wyobraź sobie,że stajesz przed zgraną paczką.Oni się znają,a ty ich nie.Co zrobiłbyś by się z nimi zakumplować?Jorge nie miałby z tym problemu!"Życie mnie tego nauczyło"śmieję się gwiazdor z serialu "Violetta"."W dzieciństwie dużo podróżowałem.Tata często zmieniał pracę,a ja szkoły.Ciągle byłem tym nowym uczniem,który musiał szukać sobie przyjaciół",wspomina.Na szczęście miał sposób,by szybko znaleźć sobie paczkę. "Już pierwszego dnia dowiadywałem się,która dziewczyna jest klasową gwiazdą,i starałem się z nią zaprzyjaźnić.Jeśli mnie polubiła miałem z górki.Przecież każdy lubi kumpli klasowych gwiazd!".tłumaczy.Wbrew pozorom wcale nie było to trudne.Jako nowy automatycznie budził zainteresowanie.Miał też wielką zaletę-poczucie humoru."Wszyscy lubią się śmiać,a ja bez przerwy żartowałem.Czasami wpadałem w słowotok i śmiałem się z własnych żartów,więc inni też rechotali",wspomina.Jorge miał też inną zaletę-uwielbiał komplementy."Jeśli dziewczyna założyła fajną sukienkę,to jej o tym mówiłem.Moi kumple tego nie robili,na czym tracili,a ja zyskałem",śmieje się.Dzięki przyjaciółkom z dzieciństwa,aktor nabrał odwagi.Dziś nie bałby się podejść do pięknej,nieznajomej i po prostu z nią porozmawiać.Nie robi tego jednak,bo ma już ukochaną!Od siedmiu lat spotyka się z modelką Stephanie Camareną."Jestem z nią szczęśliwy",zapewnia.

                                                      Dziewczyny zawsze za nim szalały!
                                         Koleżanki uwielbiają pozować z nim do zdjęć!
Odkąd aktor występuję w serialu "Violetta",jest rozrywany przez dziewczyny."To największy przystojniak na planie",tłumaczy Martina."Ma dla nas wszystkich dużo serca.I strasznie się nami przejmuję".To miło z Twojej strony Jorge ;-) !

Martina Stoessel
Gwiazda serialu "Violetta" uważa go za przyjaciela. 
Stephanie Camarena
To własnie jego ukochana!
Debby Ryan
"On jest taki słodki",mówi aktorka z serialu "Jessie".
Kumpele
Lodovica Comello i Alba Rico też są jego wielkimi fankami!

                                                                                                                                                                    
W magazynie po raz kolejny pojawia się Tini.Jeden z wynik testu zaopatrzony jest w jej zdjęcie.

Miłą niespodzianką był także plakat Diego:
A już na ostetniej stronie zatytuowanej "Fotki miesiąca" pojawił się Damien.Umieszczono jego zdjęcie z balonam i dopisano "Mówicie co chcecie,Buenos Aires to piękne miasto" Przyznał Damien (23 l.),przystojniak z serialu "Violetta"
 
Podobają wam się artykuły?Co najbardziej was zaciekawiło??

5 komentarzy :

  1. Mnie zaciekawił ten artykuł o Jorge i o tym, że musiał ciągle szukać nowych przyjaciół. A poza tym, to jeszcze o tym, że Tini bała się nauczycieli ;p Może kupię, może nie, nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne post ;)
    Musze kupić to brawo.
    Tini bojąca się nauczycieli.
    Artykuł Jorge strasznie ciekawy.
    Zaprzyjaźniał się z gwiazdami klasy xD
    Co za pomysł. Trzeba przyznać skuteczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Nie wiedziałam że Tini bała sie nauczycieli w szkole. Z tego co zrozumiałam to stresowała sie bo chciała być dobrą uczennicą. Mam podobnie jak ona. Gdybym była na miejscu Jorge nie umiałabym sie tak zachować jak on. No ale jestem zupełnie inną osobą niż on. Podziwiam go mimo że ciągle sie przeprowadzał nadal szukał przyjaciół. Tego że dziewczyny za nim szalały można sie domyślić. No bo czemu nie miałoby tak być :D Oo nie wiedziałam że Debby twierdzi że Jorge jest słodki. No tak Damian ma racje Buenos Aries to piękne miasto. Nie byłam tam ale mam nadzieje że kiedyś Uda mi sie tam pojechać. Artykuł bardzo mi sie podoba. Najbardziej to chyba zaciekawiło mnie to że Tini bała sie nauczycieli w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystrzałowy post.
    Chyba kupię ten FC, jeśli znajdę. Plakat z Digito jest rozbrajający. Przystoooojniak *_* . Artykuły są niezwykle ciekawe. Diamena (czy jak to się tam pisze) nie lubię, ale muszę przyznać, że jako dziecko był słodki :) .Test... ciekawa jestem czy wyszłaby mi Tinita :D. Wszyscy fanami Jorgito, hehe xD Nawet jego przyjaciele i przyjaciółki. Uroczo :).
    Fajne wydanie, muszę je upolować xD
    Haha, besoski. Do potem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego Fun Cluba. Jest super. Nie wiedziałam, że Tini bała się nauczycieli. Myślałam, że skoro była dobrą uczennicą nie miała powodów do strachu. W sumie to też tak mam :) Szkoda mi Jorge, ze musiał się tak ciągle przeprowadzać. Ciągle szukał nowych przyjaciół. Miał całkiem fajny pomysł na zaprzyjaźnienie się z najpopularniejszą dziewczyną w klasie. Ja bym na to nigdy nie wpadła. I nawet nie wiem czy wypróbowała :D Dziewczyny za nim szaleją :) Nie wiedziałam, że Debby myśli, że jest słodki. :) Bardzo podoba mi się też plakat Diego. I Damien ma rację, że Buenos Aires to niesamowite miasto. A to zdjęcie z balonikami jest bardzo zabawne :D Bardzo podobają mi sie artykuły jak i sam magazyn. Najbardziej mnie zaciekawił strach Tini przed nauczycielami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek