piątek, 30 stycznia 2015

Reciclando remeras - Recykling koszulki by Cande Molfese

W tym filmiku jak sam brzmi tytuł, Cande będzie pokazywać nam jak starą, nie potrzebną bluzkę możemy totalnie odmienić by wyglądała jak nowa nadając jej przy tym styl. Chcecie dowiedzieć się więcej ? 
Zapraszam do rozwinięcia :)



Pewnie każdy z was ma w posiadaniu bluzkę, która nie jest przez was noszona, która może wam się nie podoba z wielu przyczyn. Możemy takiej bluzce nadać ,,nowe życie''. 
W przypadku Cande, ma ona biały najnormalniejszy T-shirt, który nie jest za ciekawy, ale możemy to zmienić. Jeśli macie podobną bluzkę możecie zrobić z nią coś podobnego.

Potrzebne materiały do wykonania bluzki :

1. Nożyczki.
2. Kawałek materiału skóropodobnego.
3. Mazak.
4. Kawałek tekstury.
5. Klej.
6. Jakieś ozdoby typu cekiny, guziki. To już od was zależy.

Teraz postaram wam się po kolei streścić co i jak należy zrobić z bluzką.

1. Nożyczkami wycinamy rękawy, tak by bluzka przybrała kształt bokserki. Wycinamy również (jeśli jest) brzydki dekolt bluzki, zmieniając go na lepszy. Jeśli bluzka jest długa skracamy ją.
2. Z tekstury wycinamy pewny kształt, który posłuży nam jako szablon.
3. Na materiale skóropodobnym obrysowujemy nasz wcześniej wycięty szablon. 
4. Wycięty skrawek ma przypominać nam kieszonkę, której jej brzegi smarujemy klejem, najlepiej takim specjalnym.
5. Przyklejamy kieszonkę do bluzki.
6. Na samym końcu możemy doszyć na tej kieszonce jakieś cekiny lub guziki. 

Bluzka gotowa i wygląda jak nowa !

Taką bluzkę możemy na przykład założyć do szortów w lato. Będzie świetnie wyglądać i nie musimy wydawać na nią jakiś Bóg wie ile pieniędzy. Z czegoś starego można zrobić coś nowego :) 

6 komentarzy :

  1. Świetny pomysł miała Cande. Ja sie raczej na to nie skuszę bo mi po prostu nie wyjdzie. A no i narazie nie mam takiej koszulki na zbyciu. Hmm może kiedyś spróbuje. Czas pokaże. A ty próbowałaś ? Jeśli tak to wyszło ci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed dodaniem tej recenzji i samego dodania filmiku przez Cande robiłam takie przeróbki wraz z moją starszą siostrą i ciocią, która jest krawcową. Wychodziły mi fajne z ich pomocą. Sama nie podejmowałam się tego :D Ale to w końcu stare i nie potrzebne bluzki. Kierowałam się tym, że jak nie wyjdzie to trudno i tak w tym nie chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale supcio pomysł. Może wypróbuję, może mi się uda. Ekstra, że Cande pamięta o środowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cande jest genialna *.*
    Zaraz lecę do szafy i coś tam wynajdę. Nożyczki są inne rzeczy też...
    Fajnie, że dodałaś taki post. Mam nadzieję, że nasza ruda będzie miewać więcej takich pomysłów. Tylko mam jedno pytanko. Nie wiesz skąd można wziąć kawałek materiału skóropodobnego? Z góry dzięki z odp :)
    A, i jeszcze, zanim zapomnę. Chciałam zapytać, czy masz może jakieś foto, jak jej to wyszło. Jestem bardzo ciekawa.
    Całusy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki materiał można kupić w sklepie z takimi materiałami krawieckimi :)
      Co do jakiegoś zdjęcia to niestety nie mam, ale możesz oglądnąć po kolei co i jak trzeba zrobić na tym filmiku : http://www.fwtv.tv/candemolfese/reciclando-remeras Tam później Cande pokarze swoją bluzkę :))

      Usuń
  5. Cande ma super pomysły. To dobrze, że pamięta o środowisku :) Jak znajdzie się jakaś stara i nie potrzebna bluzka to wypróbuję. Według mnie jest to całkiem prosty sposób. Bardzo ładna jest ta, którą zrobiła Candelaria. Widać, że jest kreatywna. i fajnie, że dodałaś tutaj posta z całą instrukcją. Na innych blogach chyba nikt nie dodał XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek