piątek, 30 stycznia 2015

Tini w nowym filmie Disneya


Trzeci sezon Violetty dobiega końca, jak potwierdził Disney nie będzie następnych.
Aktorzy wybierają własną drogę rozwijania swojej kariery, Lodovica Comello wydaje drugą płytę, Ruggero książkę... Natomiast Tini miała bardzo obszerne plany na temat swoich dalszych działań, chciała wydać płytę i zakończyć kontrakt z Disneyem, jednak coś się zmieniło. Czyżby Martina zmieniła zdanie na ten temat? Zapraszam do rozwinięcia...





Każdy wie, że po trasie ViolettaLive, Tini chciała zakończyć pracę z Disneyem.
Martina mówiła o swoich panach, iż chciałaby dalej rozwijać się w kierunku muzycznym wydać płytę...  Jednak coś się zmieniło. Disney wpuścił do internetu wiadomość, która zdziwiła wszystkie Tinistas. Podobno dziewczyna ma zagrać główną rolę w nowym filmie Disneya!


tł Pl: W 2016, po Violetta Live, Tini Stoessel zostanie gwiazdą nowego produkcji Disneya.



Dla większości fanek wiadomość Disneya była, aż wręcz zadziwiająca. Po co Tini miałaby brać udział w kolejnej produkcji Disneya i znów w tym siedzieć, skoro jest już na tyle znana by wydać płytę, pisać piosenki. Zazwyczaj branie udział w takich serialach jest przepustką do sławy.
W takich produkcjach biorą udział osoby mało znane a gdy ich kariera nabiera tempa, kończą z tym.
Jednak przyczyna jest nam nie znana.


Co o tym myślicie? podzielcie się opinią w komentarzach.

7 komentarzy :

  1. Nie wiem z jakiej przyczyny...
    Jednak cieszę się i jestem ciekawa,w jakiej produkcji wystąpi Martina =)
    Pozdrawiam c:

    Tan

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nikt z nas nie spodziewał sie takie obrotu spraw. No tak nie znamy na razie przyczyny wystąpienia Tini w nowym filmie. Przypuszczam że za jakiś czas sie dowiemy. Jestem ciekawa czy film zostanie przełożony na nasz język. Sądzę że tak. Dziwnie będzie zobaczyć Tini grającą inną postać niż Violetta. Myślałam jak zresztą chyba wszyscy że Tini zakończy kontrakt z Disney. Wyda płytę będzie pisać piosenki. Jednak jakby sie tak zastanowić to chyba sie cieszę. Miło będzie zobaczyć Tini w filmie. Pewnie będzie to jakiś musical, bo czemu nie mieliby wykożystać talentu Martiny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra :)
    Przykro mi było, gdy czytałam, że Tini kończy z Disneyem, a tu miła niespodzianka. No ale jednak wolałabym, żeby Tinita rozwijała się w kierunku muzycznym, ale i tak jest dobrze. Mimo że będzie transmitowany w 2016 roku, to już czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam miło zaskoczona.
    Fakt faktem, że teraz trudno mi oswoić się z myślą, że zobaczę ją jako kogoś innego niż Viola.
    Martina jest bardzo dobrą aktorką, wiec nie dziwi mnie fakt, że została poproszona o zagranie w nowym filmie. Co więcej, pewnie wybrali ją trochę ze względu na to, jak bardzo jest popularna. Film zapewne odniesie wielki sukces. Wydaje mi się, że będzie na niego czekać większość V-lovers. Oby tylko trafił do Polski!
    A co jakby był kontynuacją Violetty...? ;O Haha, moje marzenia xD
    Pozdrowionka ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. zapomniałabym prawie... moim zdaniem Tini zgodziła się na udział w filmie z myślą o fanach. Przecież ona zawsze o nas myśli ♥ Dlatego też wszyscy tak bardzo ją kochamy ☻

      Usuń
  5. Nie spodziewałam się tego. Myślałam, że ona już skończyła z Disneyem. Niedawno sama mówiła, że po VL, chce być solistką. A teraz wraca do Disneya. Tak nagle zmieniła zdanie ? W tweecie pisze musical, więc myślę, że będzie to coś typu HSM. Szkoda mi trochę, że Martina wystąpi w innej produkcji niż Violetta. Chodzi mi o to, że już nie zobaczę jej i innych z serialu razem.
    Jestem ciekawa o czym będzie ten musical. Martina ma być główną gwiazdą. Ciekawi mnie szczególnie fabuła. No i oczywiście piosenki. Nie wiem, czy będę mogła sie przyzwyczaić się do jej w innej produkcji niż Violetta. Ciągle pamiętam ją z roli Vilu.
    Mam jednak nadzieję, że ta umowa, nie zabroni jej rozwijać się jako solistka. Mam też nadzieję, ze już niedługo Tini nagra swoją pierwszą płytę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo bym chciała żeby był 4 sezon Violetty . chciałabym również żeby Tini wydala swoja własną płytę .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek