sobota, 31 stycznia 2015

Todo el resto no cuneta - Mamy już teledysk!


Dzisiaj będzie trochę krótszy niż zazwyczaj post, ale nie chce drążyć jednego tematu nie wiadomo ile. Jak już się domyślacie, chodzi o nową piosenkę Lodovici. Zapraszam do rozwinięcia.
Właśnie dzisiaj mieliśmy zobaczyć oficjalny teledysk Lodo do piosenki "Todo el resto no cuenta". Piosenka przetłumaczona na polski znaczy, "Cała reszta się nie liczy". Piosenka moim zdaniem jest cudowna, a po melodii można sądzić, że bardzo żywiołowa. Teledysk jest również taki sam, żywiołowy i po prostu świetny. Sami zobaczcie!


Ja osobiście jestem bardzo ciekawa dalszych teledysków do piosenek Comello i czekam na trasę w Polsce. A wy, co myślicie o teledysku? Podoba Wam się?

5 komentarzy :

  1. Niestety film się nie odtwarza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie nowa piosenka Lodo nie podoba. Wczoraj słuchałam pierwszy raz i kompletnie mi sie nie spodobała. Dzisiaj troche zaczoł podobać mi sie refren. Mimo wszystko piosenka nie przypadła mi do gustu. Uważam że teledysk jest fajny ale nie pasuje do słów piosenki. Jestem bardzo ciekawa reszty piosenek z nowej płyty Lodo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, ale mi się osobiście bardzo podoba :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem piosenka jest świetna.
    Chyba troszkę inna od tych z Universo. Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, żeby była lepsza. Ale przecież głos Lodo to mistrzostwo. Uważam, że jeszcze pozytywnie nas wszystkich zaskoczy.
    Jest niezwykle utalentowana.
    Teledysk jest genialny, ale cóż, trudno się dziwić.
    Ja również jestem strasznie ciekawa kolejnych teledysków. Jestem pewna, że Lodoica pokaże na cą ją stać.
    Bardzo chciałabym, żeby już niedługo pojawiły się jakieś wieści o jej trasie :< Atu na razie cisza...
    Nie pozostało nic, tylko czekać.
    Buziakiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie piosenka cudo. Początkowo jak ją usłyszałam to wydała mi się nudna. Potem spodobał mi się refren. Ale jakoś teraz, gdy pojawił się teledysk to cała piosenka. Teledysk, całkiem fajny. Tylko, że nie rozumiem przesłania. Według mnie to, że początkowo Lodo jest w biurze to nie pasuje. Bardziej ten koniec, gdy wszyscy tańczą. Ale jak sie tak bardziej zastanowić to jest OK. Myślałam, że nowa płyta będzie lepsza, ale jest tam kilka takich samych piosenek tylko, że w innym języki. Poza tym wszystkie są wolne i smutne. Lodo chyba miała doła jak je pisała... Najbardziej podoba mi się ta i Crazy Love. Ona jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek