sobota, 31 stycznia 2015

VIOLETTA LIVE MILANO

Witam Was !
Dzisiaj post o koncercie w Mialno ( Mediolanie ) ! 
Serdecznie zapraszam :)
Za nami niesamowita oraz pełne wrażeń koncerty w Hiszpanii oraz Portugalii ekipy  Violetty Live .
Do Włoch zagościli w tym tygodniu i zdążyli już dać pokazy , wywiady dla fanów i dać koncerty w Turinie .
W Milanie dali piękne koncerty , a właśnie teraz trwa jeden z ich przedostatnich koncertów w tym mieście .
Nasi ulubieńcy oczywiście śpiewali te same piosenki , które są zaplanowane na Violette Live , ale mogliśmy usłyszeć w wykonaniu Tini trzy piosneki po włosku m.in :
-Nel Mio Mondo ( En Mi Mundo )
-Il Mio Miglior Momento  ( Soy Mi Mejor Momento )
-All'Alba Sorgero  (Libre Soy )
oraz najprawdopodobniej  Quanto Amore Nell'Aria ( Amor En El Aire )
Show oczywiście wyszło wspaniale , na potwierdzenie dam wam kilka dowodów z koncertów , które już krążą po sieci :


Libre Soy


Nel Mio Mondo 

 
Te Creo


On Beat
Underneath It All


Voy Por Ti 
Tienes De Talento 

En Gira 

Habla Si Puedes 

 dodatkowo mam jeszcze dla Was specjalną sklejkę :)
mam nadzieję , ze post Wam się podobał ;)
dodatkowo informacja :

Dzisiaj Violetta Live gra jeszcze jeden koncert w Milano , natomiast jutro w Casalecchio di Reno - Bologna 
Jutro tez jest pierwszy koncert LODOVICI CAMELLO , LODOLIVE w Rzymie ! 
Przypominam też , że już w środę będzie można kupić długą wyczekiwaną książkę
 'Po prostu Tini ' .
Nie zapomnijcie też o jutrzejszych odcinkach 'Violetty' po polsku , oraz o ostatnich a zarem najpiękniejszych odcinkach 'Violetty ' w Argentynie ! 

Dzięki i pozdrawiam :)
Ddzi

4 komentarze :

  1. Jak oglądam te filmiki to sie wzruszam. Nadal nie wierze w moje szczęście. Za dwa miesiące spełni sie moje największe marzenie. To jest takie niesamowite.Oczywiście jak zawsze wyszło im wspaniale. Mam nadzieje że u nas też tak będzie. Jestem ciekawa jakie u nas wkońcu będą piosenki. Mam nadzieje że takie jak we Francji. Tam ma dojść więcej piosenek z 3 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju. Świetna relacja. Piosenki wybrali genialne. Oglądam i oglądam i nie mogę przestać. Chciałabym, żeby w Polsce też były takie fajne utwory. Ciekawi mnie tylko, czy aby na pewno wszystkie są z playbacku.
    LodoTour, jak ja bym chciała żeby były już jakieś wieści na temat jej koncertu w Polsce.
    Odcinki z Roxi i Faustą są boskie xD Przedtem sądziłam, że V3 mi się nie spodoba tak jak V2 a tu proszę, pojawiły się one i zmieniłam zdanie. Ale moja Fedemila się rozpada, ryczę...
    I ryczę też, jak pomyślę, to to już będzie koniec całej V. Smutno mi.
    No nic. Besos <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te koncerty. Wszyscy wykonują tyle piosenek i tyle tańczą. Nauczyć się takiej choreografii to duży wysiłek, a ich jest kilka. Nauczyć się tylu piosenek również. Obsada ma w planach jeszcze wiele koncertów. Wystąpią w wielu krajach, po kilka miast w jednym. To wspaniałe, że tak sie dla nas starają. Starają się ćwiczą, robią to wszystko, by fani zapamiętali te koncerty do końca życia. Dla mnie koncerty są piękne i to każdy. Każdy jest idealnie dopracowany. To wszystko dlatego, że obsada tak sie stara. Mam nadzieję, że koncerty, które będą u nas, też będą takie.. magiczne !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek