piątek, 30 stycznia 2015

Wycieczka do akwarium | Dziennik podróży Cande

W tym odcinku streszczę wam mniej więcej kolejny odcinek z ,,Dziennika podróży Cande.'' Chcecie zabrać się razem z nią na wycieczkę po akwarium w Zaragozzie ?  



Odcinek głównie przedstawia wycieczkę po akwarium jak już pisałam o tym wyżej, a więc co tu dużo pisać :D Wycieczka głównie składała się z tej atrakcji. Cande pokazuje nam różne gatunki ryb oraz oprowadza nas trochę po całym akwarium. Oczywiście nie zabrakło też wielu żartów. Chyba najśmieszniejsze w tym wszystkim były podkładane głosy ludzkie pod pływające ryby. 
W wyciecze towarzyszy Cande Ruggerro i to chyba najbardziej mnie w tym całym filmiku zaskoczyło bo jak do tej pory nie występował on razem z nią nawet przez chwilę. W tym filmiku widzimy go chyba podajże dwa razy (albo raz)  i to przez krótką chwilę.
Po za tym Cande cały czas się uśmiecha i śmieję się szczególnie do swojego chłopaka, który stoi za kamerą. 

Zapraszam do oglądnięcia tego filmiku tu : KLIK
A tu macie parę zdjęć spoilerujących ten filmik ...


4 komentarze :

  1. Super jest ten filmik! Najbardziej podoba mi sie moment gdy ryby mówią. Wszystko jest fajnie zrobione. Jakoś szczególnie nie lubie Cande ale po obejrzeniu chyba bardziej ją już lubie. Jest więcej takich filmików z trasy (w sęsie zwiedzania miast)? Słyszałam że Cande opisuje kraje gdzie jest ale o filmikach nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ale fantastyczny filmik, a zarazem komiczny! :)
    Bardzo lubię Candelarię i lubię oglądać jej filmiki, czytać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, uśmiałam się oglądając to xD.
    Cande jest świetną osobą xD. Na początku byłam przeciwna jej związkowi z Ruggim. Jednak teraz wydaje mi się że do siebie pasują. Oczywiście wolałabym Ruchi, ale... Odbiegam od tematu. Więc wracając.
    Zdjęcia, które tu są bardzo zachęcają. Byłam kiedyś w podobnym akwarium i wiem, jak świetnie tam się można bawić.
    Mój Ruggiś nawet się pokazał awww *.*.
    Naprawdę, super. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik. Jest taki zabawny :D Super, ze Cande nagrywa, w każdym miejscu gdzie tylko jest filmik. Bardzo ją lubię oraz jej filmiki. Jak tak patrzę na ten filmik, jak ona sie wygłupia, aż się śmiać chce. Bardzo pasuje do Ruggero. Szczerze, to teraz chyba ten film jest moim ulubionym. Jest po prostu zabawny . I te wszystkie kolorowe rybki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek