piątek, 30 stycznia 2015

,,WYWIAD Z JUSTYNĄ BOJCZUK ODTWÓRCZYNIĄ ROLI MATYLDY''

Chociaż jesteś bardzo młoda, masz imponującą filmografię.Czy twoje życie znacznie odbiega od codzienności typowej nastolatki?

Staram się ,aby może życie było normalne.Jestem nastolatką i uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi,poznawać ludzi i zdobywać kolejne doświadczenia zarówno muzyczne, jak i życiowe.Lubie moją prace i nie, chciałabym jej zmieniać.

Jak trafiłaś do obsady ,,Violetty''

Pewnego dnia dostałam telefon z biura Disneya.Powiedzieli że zagram 3 postać w obsadzie ,,Violetty''.Pewnie wyobrażacie sobie,jaka byłam szczęśliwa,chociaż nigdy nie pomyślałam bym,że czeka mnie taka przygoda.Ta wiadomość wywróciła moje życie do góry nogami.

Podkładałaś głos pod Ludmiłę.Czy spodziewałaś się że spotkasz ją kiedyś na planie?

Spotkanie z Mechi było niesamowite.Powiedziałam jej że w Polsce jest dubbingowana przeze mnie,była zdziwiona..

Z kim najbardziej zaprzyjaźniłaś się podczas kręcenia serialu?

W ,,Violettcie'' grają bardzo uzdolnieni i sympatyczni ludzie.Poznałam każdego po trochu i wszyscy ciepło mnie przyjęli. Myślę że pokrewne podejście do muzyki i życia ma Jorge Blanco.Jest bardzo skromnym i fajnym człowiekiem.

Jak przyjęła cię ekipa ,,Violetty''
To paczka cudownych ludzi i takimi samymi zainteresowaniami jak moje.Dokładnie rozumieli że to nie jest w pełni komfortowa sytuacja dla mnie bo nie znam zbyt dobrze języka, i jestem tutaj sama.Bardzo mi pomagali.

Czytałam że intensywnie uczysz się języka hiszpańskiego.Czy podoba ci się ten język?
Uczyła się trochę przed wyjazdem, ponieważ w tym języku grałam w serialu.Jednak na planie bardziej porozumiewałam się językiem angielskim,bo nie znam na tyle dobrze języka hiszpańskiego,aby rozmawiać w tym języku o wszystkim.Hiszpański to cudowny język kontynuuje jego naukę w Warszawie.

Możesz powiedzieć nam kilka słów na temat swojej postaci z ,,Violetty''
To Matylda,dziewczyna z Polski która przyjeżdża w sprawach biznesowych do Leona a przy okazji zaprzyjaźnia się z Maxi i trochę namiesza im w życiu. Występuje w kilkunastu odcinkach.Miałam okazję zaśpiewać także kilka piosenek.

Czy spędzasz z ekipą czas po zakończeniu nagrań?
Zdarzało się że wspólnie wychodziliśmy na kolację i spędzaliśmy dużo czasu razem.W tygodniu gdy wracaliśmy zmęczeni po pracy,było lepiej zostać w domu i coś ugotować oraz obejrzeć film.

Czy któryś z serialowych bohaterów wpadła ci w oko?
Tego dowiecie się oglądając serial.Prywatnie natomiast zaprzyjaźniłam się z Jorge i Lodovicą Camello. Mamy podobne uczucia związane z muzyką i są świetnymi ludźmi.

Jakę to uczucie, gdy spotykasz osobiście idoli milionów nastolatków na świecie?

Martina Stoessel i Jorge są najbardziej popularni, ale nie odstają od reszty obsady.Prowadzą normalne życie,nie wywyższają się.Ich skromność i wrażliwość jest godna podziwu.   

 

5 komentarzy :

  1. Świetny wywiad!
    Justyna napewno była bardzo szczęśliwa gdy otrzymała ten telefon. Każdy na jej miejscu chyba by był. Tak myślałam że obsada ją miło przyjęła. Nie wiedziałam że Matylda przyjedzie w sprawach biznesowychdo Leona. Oo Jusfyna zaprzyjaźniłasie z Lodo i Jorge to super. No tak można było sie tego domyślić w sęsie że są skromni. Bardzo ciekawy jest ten wywiad. A mogłabyś napisać jeszcze swoją opinie na jego temat. Co o nim myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad - super. Lubię ją jako aktorkę i już chciałabym zobaczyć ją w "Violetcie". Fajnie, że zaprzyjaźniła się z obsadą :) Dowiedziałam się więcej o Matyldzie, o stosunkach Justyny między aktorami... Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiad boski. Sami go przeprowadziliście?
    Justyna jest fantastyczna. Nie mogę doczekać się, aż zobaczę ją na ekranie.
    Ciekawe czy polubię Matyldę...
    Widać, że ona (Justyna) jest naprawdę skromną, przyjazną osobą. Nie dziwię się, że zaprzyjaźniła się z członkami obsady. Tak jak mówi, mają podobne zainteresowanie i wgle...
    Reakcja Mechi, kiedy dowiedziała się, że Justyna ją dubbinguje, musiała być bezcenna xD.
    Chcę spotkać Justynę :<
    No dobra, już nie smęcę. Hehe.
    Ściskam mocno. Wercia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wywiad. Dowiedzialam sie o niej kilku ciekawostek. Bardza ją lubie ogladac w DC. Juz sie nie move doczekac abh zobaczyc ją w Violettcie. Fajnie ze poznala obsade. To milo z ich ztrony ze jej pomagali. Ciekawa jestem jaki badzie jej glos dubbingu. Jej czy kogos i.nego. Bo juz Ludmk ma jej glos. Mina Mechi pewnie byla bezcenna gdy sie o tym dowiedziala. :-D W hiszpanskich odcinkach uczyla chlopcow mowic po polskh. Ciekawe jak to zdubbingują. W jakims innym wywoiadzie czytalam ze uczyla Mirte polskiego i ona chce odwiedzic nasz kraj. I jeszcze jak powiedziala ze jest z Polski wszyscy sie cieszyli i mowili ze dostają od nas wiele tweetow pozdrowien itp. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dostac sie do obsady Violetty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek