czwartek, 29 stycznia 2015

(Z życia aktorów) Co słychać u Clary Alonso?-Blog kulinarny Angie


Jeżeli oglądacie Disney Channel wiecie,że od jakiegoś czasu emitowany jest program "Blog kulinarny Agnie" prowadzony przez Clarę.Aktorka jest we Włoszech i zabiera sie na nagrywanie drugiego sezonu tego właśnie programu.Zapraszam do rozwinięcia!
Program, w którym  Angie  gotuje pomysłowe i proste do wykonania dania i przekąski zyskał dość dużą oglądalność i dobre opinie widzów.Nie dziwię się,w końcu serial jest ciekawy i momentami zabawny.Oprócz Angie pojawia się też tam Olga,która dodaję do odcinków dużo dobrego humoru.Każdy odcinek trwa około 15 minut.Drugi sezon będzie nagrywany we Włoszech,gdzie Clara wyjechała 10 stycznia.
13 stycznia rozpoczęły się nagrania.Clara musiała nauczyć się języka włoskiego,ponieważ właśnie w nim nagrywane były odcinki.W wolnym czasie zwiedzała piękne miasto jakim jest Mediolan.Spotkała się także z Diego,Lodovicą i jej chłopakiem-Thomasem.

Lubicie ten program?Będziecie oglądać 2 sezon?


2 komentarze :

  1. Bardzo fajny post!
    Oglądałam kilka odcinków, są bardzo fajne. Można sie z nich nauczyć, robić dobre potrawy. Clara (jako Angie) świetnie sobie radzi z prowadzeniem tego programu. No i jeszcze dodatkowo Olga, wszystko super. Ciekawe czy Mirta będzie grać też w 2 sezonie pewnie tak. Świetnie że powstaje drugi sezon. Zobacze może będę oglądać. Co ja mówie w sumie jeszcze nie wiadomo czy będzie u nas. Chociaz w sumie raczej będzie, skoro pierwszy sezon jest. Świetnie że Clara spotkała sie ze swoim ukochanym i Lodo. Można powiedzieć że Diego spotkał swoje dwie dziewczyny serialową i z realu. Bardzo sympatycznie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię program Angie. Nie oglądałam wszystkich odcinków, bardziej urywki, jednak to zawsze coś. Są one bardzo ciekawe i można się z nich nauczyć czegoś pożytecznego. Fajnie też, ze Zielona Sowa wydali książkę z przepisami w Bloga Kulinarnego. Na razie jej nie mam, ale mam zamiar kupić. Oczywiście na pewno będę oglądała drugi sezon. Mam nadzieję, ze będzie jeszcze lepszy i ciekawa jestem, co się będzie działo. Nie spodziewałam się drugiego sezonu. Liczę na to, że pojawi się Olga i znowu będzie każdego rozbawiać :D
    To bardzo urocze ze strony Diego, że podczas trasy, znalazł czas na spotkanie ze swoją dziewczyną i przyjaciółką. Obie pary bardzo ładnie razem wyglądają, widać, że się przyjaźnią :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek