czwartek, 29 stycznia 2015

(Z życia aktorów) Trasa tuż tuż! LodoTour


Jak wiemy Lodovica nie bierze udziału w trasie ViolettaLve ponieważ chcę iść własną drogą i niedługo rozpoczyna się jej własna trasa o nazwie LodoTour. Chcecie zobaczyć jak wyglądają przygotowania do niej? Zapraszam do rozwinięcia.
Lodovica niedawno umieściła dwa interesujące posty na swoim fanpag'u na Facebooku. O to jak wyglądały:


Post użytkownika Lodovica Comello.

Tłumaczenie: #LodoLive2015 jesteś gotowy?


Post użytkownika Lodovica Comello.

Tłumaczenie: LODOVICA COMELLO WORLD TOUR 2015! WKRÓTCE!


Post użytkownika Lodovica Comello.

Tłumaczenie: Rzym, zobaczyć mnie można 1 lutego w ALL'AUDITORIUM DELLA CONCILIAZIONE!! #LodoLive

Tak właśnie wyglądały wpisy Comello z przed paru dni. Rzym będzie mógł już 1 lutego czyli za 2 dni zobaczyć naszą ukochaną gwiazdę. Lecz na tych wpisach sienie skończyło, pojawił się również filmik na YouTubi'e.


To również nie jest koniec 'przygotowań' internetowych na trasę. Pojawiły się również zdjęcia. Zobaczcie sami.




Miła niespodzianka!
Przyjaciele z dawnego już planu "Violetty" twający w trasie ViolettaLive mieli okazję zobaczyć Lodo i wspólnie z nią pozwiedzać Rzym. Gdyż właśnie parę dni temu sami mają tam okazję grać koncerty. 


Wy tez tak samo jak ja nie możecie doczekać się koncertu Lodovici?

5 komentarzy :

  1. Przez przypadek dodałaś posta nie kończąc go? Czy co sie stało ?
    A co do postu to bardzo cieszę sie że Lodo szykuje sie do trasy. Jest mi troche smutno że nie ma jej na VL. Jednak trzeba wspierać ją w spełnianiu marzeń. Będąc na jej miejscu chyba też bym tak zrobiła. Mam nadzieje że LodoTour będzie w Polsce. Lodo napewno w tą trasę włożyła dużo pracy. Czuje że jej koncertu będą świetne. No i jeszcze nowa płyta. Naprawdę Lodovica jest cudowną osobą. Dobrze że spełnia swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej chyba mi sie wcześniej nie wyświetlały te posty dlatego tak napisałam bardzo cie przepraszam

      Usuń
    2. Nie musisz przepraszać, mi one też na początku się nie wyswietlaly, ale już jest Ok :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że Lodo spełnia marzenia. Solowa kariera to było od początku jej marzenie. Też chciałabym w przyszłości osiągnąc to co ona. lodo jest moją idolką i przykładem. Szkoda, że nie ma jej na Violetta Live, bo nie będzie już trio najlepszych przyjaciółek, ale ta trasa to było jej wielkie marzenia. Dzisiaj oglądałam filmiku z pierwszego koncertu. Były świetne. Lodovica śpiewała także Veo Veo oraz Aperdi a decir Adios. Nie usłyszeliśmy jej na VL, ale przynajmniej w ogóle na koncercie w wykonaniu Lodo. Bardzo chciałabym zobaczyć jej koncert w Polsce, ale pewnie jak pojadę na VL to już nie na LT :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Lodo spełnia marzenia. Solowa kariera to było od początku jej marzenie. Też chciałabym w przyszłości osiągnąc to co ona. lodo jest moją idolką i przykładem. Szkoda, że nie ma jej na Violetta Live, bo nie będzie już trio najlepszych przyjaciółek, ale ta trasa to było jej wielkie marzenia. Dzisiaj oglądałam filmiku z pierwszego koncertu. Były świetne. Lodovica śpiewała także Veo Veo oraz Aperdi a decir Adios. Nie usłyszeliśmy jej na VL, ale przynajmniej w ogóle na koncercie w wykonaniu Lodo. Bardzo chciałabym zobaczyć jej koncert w Polsce, ale pewnie jak pojadę na VL to już nie na LT :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek