piątek, 30 stycznia 2015

Zrób to sam : Paznokcie w stylu Violetty

Zaczynam nową serię postów, a mianowicie "Zrób to sam" .
W tym poście będzie link jak zrobić magiczne paznokcie w stylu Violetty i dodatkowo mój opis 
Zapraszam do rozwinięcia ! 

Jeżeli lubicie manicure to post idealnie dla Was.
Paznokcie w stylu Violetty są świetna nie rzucają się mocno w oczy i są delikatne jak sama tytułowa postać - Violetta.


Żeby wykonać ten manicure potrzebujesz : 
- Zmywacz do paznokci 
-Waciki 
-Fioletowy lakier ( Jeżeli podoba się Wam inny kolor to go użyjcie ) 
-Biały lakier w pisaku ( niestety ja spotkałam się z takim lakierem tylko w necie cena wahała się od 10 do 35 złoty  ) 
-Małe  ozdobne przyklejane kamyczki
-Bezbarwny lakier 



1.Przecieramy paznokcie zmywaczem do paznokci 
2.Malujemy paznokcie lakierem fioletowym (lub innym ) 
3.Rysujemy białym lakierem w pisaku nutki 
4.Powoli i ostrożnie przyklej kamyczki na wszystkich paznokciach 
5.Dla utrwalenia malujemy następnie paznokcie przezroczystym lakierem 
6.GOTOWE ! CIESZMY SIĘ Z EFEKTU !





Mi osobiście bardzo sie te paznokcie podobają,są takie inne ,trochę niezwykłe :) 
ale niestety niedługo zaczynam znowu szkołę i nie opłaca mi się ich robić :/ 

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO KOLEJNYCH POSTÓW Z TEJ SERI :)











8 komentarzy :

  1. Świetnie że będziesz robić tego rodzaju posty. Są bardzo przydatne i miło sie je czyta. Może zrobie kiedyś takie paznokcie. Też chodzę teraz do szkoły a mamy zakaz malowania. W dodatku mam próbne egzaminy. Zaczynam ferie za dwa tygodnie może wtedy spróbuje. Te paznokcie wyglądają świetnie. No to czekam na kolejnego tego typu posta. Napewno z chęcią go przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te paznokcie. Ale nie zrobię ich, gdyż też niedługo mam szkołę i raczej nie wypada, bo u nas nie można chodzić z umalowanymi paznokciami... :( Poza tym fajne są te posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie XD
    Na pewno wypróbuje
    Można fajnie pokombinować ze wzorami.
    A posty tego typu są świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy piszą, że świetnie paznokcie, ale nie zrobią ich, bo szkoła. Rly, ludzie? Mi się one bardzo podobają. Pomaluję sobie tak pazurki mimo, że w poniedziałek idę do szkoły. I co mi mogą zrobić?
    Super pomysł z tym postem. Mam nadzieję, że będzie więcej takich. Chciałabym wiedzieć jak np. zrobić sobie fryzurę jak Violka albo Lu *.*
    Czekam na takie kolejne!
    A puki co, idę czytać inne posty ^^
    Bayyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie. Bardzo mi się podobają. Jednak chyba wolę te, na których jest kwiatek. Właśnie zaczęły mi się ferie, więc wypróbuje. Tylko szkoda, że w szkole nie można miec pomalowanych.
    Ten sposób wygląda bardzo prosto do zrobienia. Pomysł z nutką jest całkiem fajny. Bardzo lubię tego typu posty. Mam nadzieję, że na stronie Disneya pojawią się jeszcze paznokcie z innych serialu. Bardzo podobają mi się też te z Liv i Maddie i Krainy Lodu. Na pewno wypróbuję któreś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie. Bardzo mi się podobają. Jednak chyba wolę te, na których jest kwiatek. Właśnie zaczęły mi się ferie, więc wypróbuje. Tylko szkoda, że w szkole nie można miec pomalowanych.
    Ten sposób wygląda bardzo prosto do zrobienia. Pomysł z nutką jest całkiem fajny. Bardzo lubię tego typu posty. Mam nadzieję, że na stronie Disneya pojawią się jeszcze paznokcie z innych serialu. Bardzo podobają mi się też te z Liv i Maddie i Krainy Lodu. Na pewno wypróbuję któreś z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek