środa, 18 marca 2015

Poznajmy się trochę! [mała akcja]


Hejka! Nie myśleliście nigdy o tym, aby lepie poznać swoją rodzinkę V-lovers? Razem z moja koleżanką długo nad tym myślałyśmy, aby kogoś poznać. Wpadłyśmy na pewien pomysł. Ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia...

A więc od początku. Wspaniale jest poznać kogoś z fandomu, do którego się należy. Ja poznałam 2 takie osoby. Obie przez internet. Jedną poznałam na asku, a drugą przez moją przyjaciółkę, na twitterze. z Obiema utrzymuję kontakt mimo tego, że nigdy nie widziałyśmy się na żywo. Polecam takie znajomości. Może kiedyś się jeszcze na ten temat bardziej rozpiszę.
Jak jest napisane w tytule postu, organizuję razem z moją kochaną Emilką małą akcje. Ma na celu poznanie się ze swoją rodzinką. Poniżej wyjaśnienie:


Jak możecie przeczytać, w tą sobotę (21 marca) planujemy małe "spotkanie" na omegle. O godzinie 17:00 wszystkie idziemy do komputerów i wchodząc na stronę omegle.com wpisujemy tag: ClarinaticasPL. Gdzie dokładnie go wpisać? Pokazane jest na zdjęciu niżej:

Wpisanie tagu jest bardzo ważne. Inaczej połączy was z losowo wybraną osobą. Jeśli jednak serwis nie znajdzie nikogo z podanym tagiem, przekieruje was do losowej osoby. Zawsze możecie się wtedy rozłączyć i dalej szukać kogoś z naszym tagiem. 

Jak pewnie zauważyliście, akcja jest skierowana głównie do Clarinaticas. Jednak nie obrazimy się, jeśli nawet tylko odrobinkę lubicie Clari, to i tak weźmiecie udział. W końcu chodzi tu o integracje między nami, a nie o to, kto bardziej kocha swojego idola. 

Kolejna ważna rzecz. Po wpisaniu tagu, kliknijcie przycisk "Video", nawet jeśli nie chcecie włączać kamerki. Zawsze po rozpoczęciu rozmowy można wyłączyć kamerkę jak i mikrofon. 

To wszystko. W niedzielę postaram się dodać małą relację z naszych rozmów. Jeśli wszystko wyjdzie po naszej myśli i wam się spodoba, możemy umówić się na następny termin, no i znowu będziemy się bawić razem!
Będziecie z nami rozmawiać? Może macie jeszcze jakieś pytania? Piszcie! :)

3 komentarze :

  1. mogliście to zrobić że na jakimś czacie np. na chateen czy jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na bloga : violettaswiatmody.blogspot.com Mam nadzieje, że ktoś wejdzie i zostanie stałym czytelnikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek